• سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
  • الثُّلاثَاء 24 رمضان 1443
  • 2022 Apr 26

بدون‌ضامن، 200میلیون وام بگیرید

دولت سیزدهم به وعده خود برای گسترش سطح دسترسی مردم به تسهیلات خرد عمل کرد، بانک مرکزی هم پیشگام شده تا همه بانک‌ها یک روش شفاف و بدون اعمال سلیقه در پرداخت تسهیلات را در پیش بگیرند.

در کمال خونسردی

قاچاق فیلم‌های ایرانی، زخم کهنه‌ای است که دوباره سرباز کرده است. زخمی که البته در همه این سال‌ها خون چکان بوده است. اکران کم رونق نوروزی بعد از 2 سال رکود حاکم بر سینماها، حالا با مشکل قدیمی و حل نشده قاچاق فیلم‌های روی پرده مواجه شده است؛ گل بود به سبزه نیز آراسته شد.

ناامیدسازی سیاسی پروژه‌ای قدیمی اما مؤثر

در تاریخ معاصر ایران خصوصا در جنگ نرمی که علیه نهضت‌های سیاسی و دینی به وقوع پیوسته است پروژه ناامیدسازی از ارکان مهم جنگ نرم بوده و هست.

دیوار دفاعی ایران در برابر حملات سایبری

در یک حمله گسترده بیشتر از ۱۰۰ سامانه مهم کشور هدف حمله سایبری قرار گرفت اما با دفاع متقابل از بروز حادثه سایبری پیشگیری شد
پس از حمله گسترده سایبری سال گذشته به سامانه سوخت کشور و چند حمله دیگر پس از آن، حالا خبر رسیده که حمله‌ای دیگر، با اقدام به‌موقع مرکز عملیات امنیت افتا خنثی شده است.

غرب، ناتوان در انزوای روسیه

تلاش‌های آمریکا، اروپا و متحدان آنها برای منزوی‌کردن روسیه و فشار بر اقتصاد این کشور دست‌کم در کوتاه‌مدت ناموفق بوده است
2ماه بعد از آغاز جنگ اوکراین، وعده آمریکایی‌ها برای منزوی‌کردن روس‌ها در جهان، بیشتر شبیه یک آرزوست تا واقعیت. واقعیت آن است که تا به اینجا، تلاش‌ها برای به انزوا کشاندن روسیه فقط در غرب خریدار داشته و دیگر کشورهای جهان در برابر آن مقاومت کرده‌اند.

تاکسی‌سواری آسان با پرداخت آنلاین

نرخ جدید کرایه‌های تاکسی شهر تهران در سال 1401که به‌طور میانگین25درصد افزایش داشته است، از روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه با توزیع برچسب‌های جدید اعمال شد. با گذشت حدود یک هفته از اعمال نرخ جدید، براساس مشاهدات میدانی و گزارش‌های مردمی، برخی مشکلات و تخلفات و کاستی‌ها در بعضی از تاکسی‌ها و خطوط و ناوگان تاکسیرانی دیده می‌شود. در بخش‌هایی مسافران انتقادهایی به عملکرد رانندگان تاکسی دارند و در برخی دیگر هم این رانندگان تاکسی هستند که از رفتار بعضی از مسافران گلایه می‌کنند.

روایت بی‌پولی برای یک درمان معمولی

خانواده‌ها دیگر از پس هزینه‌های کلاس‌های گفتاردرمانی و کاردرمانی فرزندانشان برنمی‌آیند؛ فرزندانی که مبتلا به اتیسم، فلج مغزی، بیش‌فعالی یا اختلالات دیگرند و گفتارشان درست نیست.

کاهش محدودیت از کوچه اختر

پس از ۱۱سال و 2ماه از آغاز حصر سران فتنه،  محدودیت‌های فیزیکی منتهی به خانه آنها در خیابان پاستور برداشته شده‌است.

سرخک کودکان ایرانی را تهدید می‌کند؟

در همشهری آنلاین بخوانید

روزی برای سنندج

نمای بازار مسکن پایتخت در 4 سال اخیر