08
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
شماره 8484
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
پیش و پس از فاجعه اتمی چرنوبیل در اتحاد جماهیر شوروی سابق، جهان شاهد چند فاجعه اتمی دیگر برای نمونه پالومارس ۱۹۶۶و جزیره‌ تری‌مایل_۱۹۷۹_ بود و پس از آن هم حادثه سیبری _1993_ و فوکوشیمای ژاپن در سال_2011_میلادی روی داد؛ اما هیچ‌کدام از آنها مانند چرنوبیل در یاد‌ها نماند.
ویلیام حاصل ازدواج مردی پوست فروش با دختر یک کشاورز در دهکده‌ای کوچک در انگلستان بود که با اتفاقاتی که در کودکی و نوجوانی‌اش افتاد، هیچ‌کس احتمال نمی‌داد آدم مهمی شود.
موقع انتخاب خانه، همه به «نور» توجه می‌کنند. بیشتر آدم‌ها می‌خواهند خانه حداکثر نور ممکن را داشته باشد. در مورد «صدا» اما برعکس است. اکثرا دوست دارند که خانه ساکتی داشته باشند.
فرهنگ و زندگی
شبکه اجتماعی فیسبوک که در سال 2004راه‌اندازی شد، سرآغاز انتشار روزانه میلیون‌ها عکس بود و باعث شد تا افراد از خودشان عکس‌هایی بگیرند تا در این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارند.

اول آخر

شب‌ روشن/ جنگل های کمرپشت
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
کالیفرنیا: استیون اسپیلبرگ می‌گوید «ای‌تی» _ET_ را با الهام گرفتن از طلاق والدین خودش ساخته است.
بی تعارف و تکلف ، مثل همین متن کوتاهی که می بینید.
خیابان‌های افسانه‌ای تهران قدیم برای جماعت کتابخوان چنین منظره‌هایی داشتند؛ یک شاه‌آباد زیبا که کتابفروشی‌هایش اکنون تبدیل به بوتیک‌های ارزان‌قیمت شده است و یک نادری دلبخواه که متشخص‌ترین کتاب‌های خارجی را داشت اکنون تبدیل به بورس اسباب‌بازی و لوازم منزل شده است.