24
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
شماره 8484
فرهنگ2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کتاب«زنی که پشت خزر خواب بود» نوشته مریم بصیری از سوی انتشارات کتاب جمکران منتشر و راهی بازار نشر شده است.
نگاه
برای بسیاری از رزمندگان دوران دفاع‌مقدس فرقی نمی‌کرد در چه جبهه‌ای با دشمن مقابله کنند، اکثر آنها بنا به صلاحدید و دستور فرماندهان خود به مناطق مختلف اعزام می‌شدند تا تعادل قوا در آن بخش‌ها به نفع نیروهای خودی رقم بخورد و این یکی از رموز موفقیت رزمندگان اسلام در طول 8سال دوران دفاع‌مقدس و حتی سال‌های بعد از آن بود که اشرار و مخالفان نظام در بخش‌هایی از کشورمان، مانند مناطق مرزی سیستان‌و‌بلوچستان ناامنی ایجاد می‌کردند.
گفت‌وگو با احمدرضا امیری سامانی، نویسنده کتاب«قدیس دیوانه» و برگزیده جایزه ادبی جلال‌آل احمد

نویسندگی را با «نون»کوچک نوشته‌اند!

گفت‌و‌گو
احمدرضا امیری سامانی، متولد ۱۳۵۹ در شهر تهران است و لیسانس مترجمی زبان انگلیسی دارد. شروع نویسندگی‌اش از سال‌۱۳۸۴ در ضمیمه‌های مسافر و تاکسی روزنامه همشهری بوده است.
زن آقا

زن آقا

کتاب«زن‌آقا» نوشته‌ زهرا کاردانی روایتی در قالب سفرنامه درباره سبک زندگی‌ خانواده‌های جامعه‌ روحانیت است که از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است. روایت‌های کتاب درباره زن و شوهر طلبه‌ای است که هر سال در ماه‌های رمضان و محرم برای تبلیغات مذهبی به نقاط مختلف ایران سفر می‌کنند.
دهکده خاک بر سر
دهکده خاک بر سر
کتاب «دهکده خاک بر سر» نوشته فائزه غفارحدادی، خاطرات سفر 18ماهه‌ این نویسنده به لوزان است که با لحنی طنز نگارش یافته و از سوی انتشارات سوره مهر منتشر شده است.