17
سه شنبه 6 اردیبهشت 1401
شماره 8484
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امید میلان زنده ماند

زلاتان با یک‌پاس‌گل از توتی رد شد تا تیمش در کورس قهرمانی بماند
میلان با پیروزی دیرهنگام 2 بر یک مقابل لاتزیو به فشار روی اینترمیلان در صدر جدول سری‌آ ادامه داد اما با توجه به دیدارهای سخت این تیم در ادامه فصل و بازی‌های آسان اینتر بعید است اسکودتو به روسونری برسد.
ویژه
در حالی‌ که چیزی به فینال جام حذفی در این فصل باقی نمانده اما مسئولان برگزاری مسابقات همچنان درباره شهر میزبان و نحوه برگزاری این مسابقات در تردید هستند.
مهدی شیری در تیم منتخب هفته لیگ قهرمانان قرار گرفته؛ بازیکنی که به‌نظر می‌رسد بعد از جدایی از پرسپولیس و حضورش در فولاد، متحول شده. شیری در این مدت برای تیم جدیدش بد بازی نکرده است.
جدول 8484
حباب ژاوی ترکیده. 3 ماه ژانویه، فوریه و مارس با ژاوی خوش گذشت اما بارسلونا دوباره به تیم دوران کومان شبیه شده و حالا 3‌بازی پیاپی خانگی مقابل اینتراخت، کادیس و رایو وایکانو با شکست همراه بوده.
به‌طور کلی مورد صادق محرمی از شگفتی‌های فوتبال ایران به‌شمار می‌آید.
مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل2022 امشب برای 2نماینده ایرانی حاضر در این رقابت‌ها به پایان می‌رسد.

دژاوو در اتحاد

رئالی‌ها معتقدند به‌دلیل همزمانی بازی امشب مقابل منچسترسیتی با سال2016 که منجر به قهرمانی‌شان در اروپا شد، این بازی را می‌برند
رئال در حالی برای دیدار انتقامی امشب به مصاف منچستر‌سیتی می‌رود که با شکست خانگی بارسا مقابل وایکانو بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی لالیگا نزدیک است.
خسته آمد، خسته رفت

خسته آمد، خسته رفت

داستان رضا اسدی که سقف جاه‌طلبی‌هایش فوتبال «تایلند» بود
هنوز 6هفته به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده؛ 6هفته که روی کاغذ بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است. با این حال خبر جدایی یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس رسانه‌ای شده است.
روی سکو به مدال المپیک فکر می‌کردم
روی سکو به مدال المپیک فکر می‌کردم
محمدحسین محمدیان که در المپیک توکیو ناکام مانده بود حالا با کسب طلای آسیا به موفقیت در المپیک بعدی امیدوار شده است
محمدحسین محمدیان نفر سوم مسابقات قهرمانی جهان، ازبکستان2014 ، پس از ناکامی در المپیک توکیو2020 کارش را از مسابقات قهرمانی کشور شروع کرد.
سوژه روز
روز گذشته اسنادی درباره عملکرد فدراسیون فوتبال منتشر شد که برای هواداران جالب توجه بود. با نزدیک شدن به زمان مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که قرار است تکلیف ریاست عزیزی خادم در آن روز مشخص شود، طرفین ذی‌نفع در این مجمع دیروز به افشاگری‌هایی علیه یکدیگر دست زدند.

از علی کریمی تقلید می‌کنم

سعید صادقی وینگر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از نگاه سایت‌های معتبر آنالیز در فوتبال ایران، همراه با دانیال اسماعیلی‌فر مدافع راست سپاهان، تأثیرگذارترین بازیکن لیگ تا پایان هفته بیست‌وچهارم است.

جهان/رکورد عجیب کینگزلی

کینگزلی کومان ستاره فرانسوی باشگاه بایرن‌مونیخ با قهرمانی باواریایی‌ها در این فصل بوندس‌لیگا، حالا موفق شده 11قهرمانی متوالی در لیگ‌های مختلف را تجربه کند؛ آن هم در 25سالگی!

پخش زنده روز

لیگ قهرمانان آسیا
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
همانطور که حتما در جریان هستید کنفدراسیون فوتبال آسیا سرانجام تصمیم گرفته شیوه عجیب و غریب برگزاری لیگ قهرمانان را تغییر بدهد.
دوره مربیگری بین‌المللی بسکتبال زنان از 4اردیبهشت شروع شده است و تا 9اردیبهشت ادامه دارد. این دوره به مدرسی Mr.Cotarac از صربستان، آنلاین و از طریق سامانه ملی بسکتبال قابل دسترسی است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.