• دو شنبه 15 فروردین 1401
  • الإثْنَيْن 2 رمضان 1443
  • 2022 Apr 04

بازگشایی مدارس؛ حضور گرم یا استقبال سرد

با وجود اینکه بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را راهی مدرسه نکردند، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: استقبال دانش‌‌آموزان خوب بوده و با کاهش زمان حضور در کلاس و تهویه بهتر، نگرانی‌ها برطرف می‌شود
روز موعود رسید و عاقبت همه بچه‌ها به مدرسه رفتند. البته همه نرفتند، اما وزیر آموزش و پرورش از خانواده‌ها خواست همکاری کنند و دانش‌‌آموزان را به مدرسه بفرستند.
بازدید میلیون‌ها نفر در ایام نوروز از فضاهای گردشگری پایتخت

رکورد‌ گردشگری تهران شکسته شد

خلوت بودن خیابان‌های پایتخت در 13روز تعطیلی، نشانه خروج بخش بزرگی از جمعیت این شهر است که برای سفر به نقاط مختلف کشور از تهران بیرون رفته‌اند اما امسال در کنار این سفر‌های نوروزی، پدیده دیگری هم رخ داد که نشان می‌دهد این شهر ظرفیت‌های زیادی برای خدمات رسانی به ساکنانش دارد.

از تولید ملی تا تولید دانش‌بنیان

از نامگذاری سال‌ها که یک سنت حسنه توسط رهبر معظم انقلاب است، بیش‌از 3دهه می‌گذرد و از نامگذاری سال‌ها به موضوع اقتصاد، اکنون یک دهه سپری شده ‌است؛ این نشان می‌دهد اقتصاد، محوری‌ترین موضوع از نگاه رهبری در طول این 10سال بوده‌ است.

نقش فرهنگ، هنر و رسانه در فضای افراط و تفریط

در روزگار پر‌هیاهوی زندگی امروزی، گروهی از اهل فرهنگ و هنر در نقش کاتولیک‌تر از پاپ ظاهر شده‌اند که به‌معنای واقعی باعث می‌شوند تا بسیاری از اتفاقات در حوزه فرهنگ و هنر این سرزمین رقم بخورد.

رشد صادرات در زمانه تحریم

ارزش صادرات کالایی بدون نفت خام ایران در سال 1400، از دو برآورد قبلی متولیان حوزه صادرات در دولت سیزدهم نیز بالاتر رفت و با رسیدن به رقم 48میلیارد دلار، رکورد صادرات کالایی بدون نفت خام در دهه 90را شکست.

مردم روی خوش تهران را می‌بینند

شهردار تهران در نخستین جلسه شورای شهر در سال1401 اخبار و آمار امیدوار‌کننده‌ای از اقدامات شهرداری در 6ماه دوم سال گذشته ارائه کرد که مهم‌ترین بخش آن درباره تحقق درآمد‌های شهرداری در این مدت بود.
رهبر انقلاب در محفل انس با قرآن:

قرآن نسبت به غفلت تذکر می‌دهد

رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز ماه مبارک رمضان در محفل نورانی انس با قرآن، ماه رمضان را ماه ضیافت و گستره بی‌نهایت رحمت الهی خواندند و تطهیر قلب و انس همراه با تدبر و تفقه در قرآن را از عوامل مهم بهره‌مندی انسان از ضیافت پروردگار کریم برشمردند.

در طول عمرمان چقدر زباله تولید می‌کنیم؟

امیرعبداللهیان: به توافق در وین نزدیک شده‌ایم

جنایت پسر خشمگین در روز سیزده‌بدر