02
دو شنبه 15 فروردین 1401
شماره 8466
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از تولید ملی تا تولید دانش‌بنیان

یادداشت
از نامگذاری سال‌ها که یک سنت حسنه توسط رهبر معظم انقلاب است، بیش‌از 3دهه می‌گذرد و از نامگذاری سال‌ها به موضوع اقتصاد، اکنون یک دهه سپری شده ‌است؛ این نشان می‌دهد اقتصاد، محوری‌ترین موضوع از نگاه رهبری در طول این 10سال بوده‌ است.
ویژه
مطابق رسم سالیان گذشته، محفل انس با قرآن کریم در نخستین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رهبر انقلاب اسلامی برگزار شد.
رهبری
رهبر معظم انقلاب اسلامی در اولین روز ماه مبارک رمضان در محفل نورانی انس با قرآن، ماه رمضان را ماه ضیافت و گستره بی‌نهایت رحمت الهی خواندند و تطهیر قلب و انس همراه با تدبر و تفقه در قرآن را از عوامل مهم بهره‌مندی انسان از ضیافت پروردگار کریم برشمردند.
علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با همشهری تشریح کرد

تلاش ناکام آمریکا برای تغییر ماهیت برجام

گفت‌وگو
در شرایطی که رایزنی‌ها برای احیای توافق هسته‌ای سال2015، با وجود توقف مذاکرات در وین از آخرین روزهای اسفندماه سال‌گذشته، همچنان ادامه دارد، اما به‌نظر می‌رسد طرف‌های غربی‌ و به‌ویژه آمریکا، همچنان از اراده کافی برای تصمیم‌گیری در این زمینه برخوردار نیستند.

امیرعبداللهیان: به توافق در وین نزدیک شده‌ایم

وزیر امورخارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد درباره آخرین تحولات مربوط به مذاکرات رفع تحریم‌های ایران در وین اعلام‌کرد که جمهوری ‌اسلامی ایران پیشنهادهای مذاکراتی خود را به آمریکا منتقل کرده‌است.
روایت دادستان کل از دست‌های پشت پرده خودروسازی
دادستان کل کشور با اشاره به پایان تعطیلات نوروزی و آمار تصادفات جاده‌ای گفت: براساس وظیفه دستگاه قضایی و صیانت از حقوق عامه به این موضوع توجه داشته و از باب نظارت بر این مسئله اقدامات خود را دنبال خواهیم کرد.
عرصه هنرباید  دور از هرگونه آسیب باشد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رهبران حزب‌الله و جنبش امل از دولت لبنان خواستند که فورا پیشنهاد ایران برای حل مشکلات برق این کشور را بپذیرد.