24
دو شنبه 15 فروردین 1401
شماره 8466
فرهنگ2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آن هولت

خاطراتی برای قتل 2021
قفسه 1
درحالی‌که زوج سیاستمدار کلینتون نام‌های مشهورتری در عرصه سیاست هستند اما آنها همچنان راهی طولانی دارند تا خود را به‌عنوان نویسندگان مطرحی در عرصه رمان‌های ترسناک و جنایی مطرح کنند.
ویژه
آلن جانسون یکی از نامزدهای رهبری حزب کارگر بریتانیا، نماینده پارلمان بریتانیا از این حزب و از سیاستمداران شناخته‌شده در این کشور است.
ایان دونکان اس0میت از سیاستمداران و رهبران ناموفق حزب محافظه‌کار است که پیش از برگزاری انتخابات عمومی در بریتانیا از سمتش برکنار می‌شود.
کتاب پر فروش «خانم مرکل: قتل در اوکرماک» را حسین تهرانی به فارسی برگردانده که در ایران نیز با استقبال خوانندگان کتاب مواجه شده است.
گزارش
آنگلا مرکل، صدراعظم سابق آلمان پس از بازنشستگی به‌عنوان یکی از شخصیت‌های کارآگاهی رمان‌های داوید زافیر به تحقیق درباره قتل‌هایی می‌پردازد که در روستای محل سکونتش رخ می‌دهد.
گفت‌وگوی همشهری با « م. موید» شاعر پیشکسوت

شعر، مرا گزینش کرد!

گزارش
محمد حسین مهدی، م. موید، از شاعران پیشکسوتی است که در دهه40 خورشیدی همسو با جریان‌های روز ادبی رشد کرد و مطرح شد. او با شاعرانی چون زنده‌یادان احمد شاملو، بیژن الهی و شماری از شاعران شناخته‌شده دیگر حشرونشر داشت و از آنان کوله‌باری از خاطره به همراه دارد.