15
دو شنبه 15 فروردین 1401
شماره 8466
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شهردار مشهد به وزیر کشور پیشنهاد داد با کاهش سود بانکی از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های آماده‌سازی دولت ظرف ۲سال ۲۰هزار واحد مسکونی ساخته شود.
استان‌های جنوبی هفته‌های پایانی سال گذشته را با دلهره هجوم ملخ‌های صحرایی سپری کردند؛ حمله‌ای که از سال97 به‌دلیل خشکسالی آغاز شد.
مسابقات ملی کشتی باچوخه اسفراین بعد از 2سال وقفه به علت شیوع کووید ۱۹ در روزهای پایانی نوروز با حضور ۲۵۰چوخه‌کار از 7استان در گود چشمه زینل‌خان اسفراین خراسان شمالی برگزار شد.

خسارت میلیاردی سرما به کشاورزان 9 استان

سرمای شدید روزهای ابتدایی امسال به محصولات باغی به ویژه پسته و میوه‌های تابستانی خسارت وارد کرد
گزارش
گرم‌شدن ناگهانی هوا در روزهای پایانی اسفند و پس از آن سرما و یخبندان اوایل فروردین، هر سال مشکلات جدی برای کشاورزان به بار می‌‎آورد. امسال هم سرمای شدید و ناگهانی، کشاورزان و باغداران یزد، مرکزی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، فارس، کرمان، چهارمحال و بختیاری و قزوین را غافلگیرکرد و به محصولاتشان آسیب بسیاری زد.
جشنواره‌های رمضانی در استان‌ها

جشنواره‌های رمضانی در استان‌ها

ماه مبارک رمضان فرا رسید و با توجه به کاهش آمار ابتلا و فوت کرونایی تقریبا همه شهرها و استان‌های مختلف بعد از 2سال محدودیت کرونایی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی ویژه‌برنامه‌های خود را برای ماه میهمانی خدا آغاز کرده‌اند؛
افزایش ۸۵درصدی ابتلا به کرونا در خوزستان
افزایش ۸۵درصدی ابتلا به کرونا در خوزستان
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در هفته گذشته موارد ابتلا به کرونا در استان خوزستان نسبت به هفته قبل از آن ۸۵درصد افزایش یافت، اما موارد بستری ۴.۳درصد و موارد فوتی ۳۶.۶درصد کاهش داشته است.