05
دو شنبه 15 فروردین 1401
شماره 8466
اجتماعی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: شهریه مدارس غیردولتی با حضوری‌شدن آموزش‌ها افزایش نمی‌یابد. احمد محمودزاده‌ افزود: با توجه به اینکه شهریه ثابت و شهریه فوق برنامه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی ۱۴۰0-۱۴۰1 به آنها ابلاغ شده و انجام پذیرفته است، انتظار داریم مؤسسان مدارس غیردولتی هیچ افزایش شهریه‌ای را بابت حضوری‌شدن آموزش‌ها در ۱۴فروردین۱۴۰۱ نداشته باشند.
براساس اعلام سرپرست اداره کل انتقال خون خراسان رضوی در سال1400 بالاترین میزان مراجعه مردم این استان برای اهدای خون ثبت شد.
سازمان جهانی بهداشت WHO عرضه واکسن کوواکسین کووید-۱۹ ساخت هند تولید شده توسط شرکت «بهارات بیوتک» را از طریق آژانس‌های سازمان ملل به حالت تعلیق درآورده است تا به تولید‌کننده فرصت دهد تجهیزات خود را ارتقا داده و نقص‌هایی را که در بازرسی‌ها مشاهده می‌شود، برطرف کند.
وحید یامین‌پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حساب توییتری خود نوشت: «دریافت وام ازدواج آسان‌تر می‌شود.

بازگشایی مدارس؛ حضور گرم یا استقبال سرد

با وجود اینکه بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را راهی مدرسه نکردند، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش می‌گوید: استقبال دانش‌‌آموزان خوب بوده و با کاهش زمان حضور در کلاس و تهویه بهتر، نگرانی‌ها برطرف می‌شود
گزارش
روز موعود رسید و عاقبت همه بچه‌ها به مدرسه رفتند. البته همه نرفتند، اما وزیر آموزش و پرورش از خانواده‌ها خواست همکاری کنند و دانش‌‌آموزان را به مدرسه بفرستند.

نقل‌قول/ یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش

افزایش سال تحصیلی در چند جای قانون مطرح شده است. در قانون شوراهای آموزش و پرورش نیز زمان آموزش را باز گذاشته‌اند که باید از طریق مصوبه شورا باشد.
نحوه کمک‌رسانی به نیازمندان در ماه رمضان
رئیس ستاد اطعام مهدوی و حسینی و معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به پویش اطعام مهدوی به‌عنوان یکی از برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان، نحوه شناسایی نیازمندان و توزیع غذاهای گرم درب منزل این افراد را تشریح کرد.
PDF اجتماعی
کوتاه اجتماعی
14درصد فراوانی مصرف مواد دخانی در گروه سنی بالای ۱۸سال است.