17
دو شنبه 15 فروردین 1401
شماره 8466
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هوادار-پرسپولیس با یک تماشاگر

یحیی گل‌محمدی که در داربی تهران اخراج شد تنها تماشاگر بازی امشب پرسپولیس است. او در بازی قبلی هم تا هنگام گل استقلال تماشاگر بود
پیش‌بازی
سال جدید برای پرسپولیسی‌ها از امشب آغاز می‌شود. نخستین بازی سرخپوشان در سال جدید، امشب در تهران انجام می‌شود اما با وجود این پرسپولیسی‌ها میزبان نیستند و برخلاف استقلال نمی‌توانند از حضور تماشاگران خود بهره‌مند باشند.
ویژه
تیم ملی آمریکا را برای اینکه بهتر بشناسیم کافی است برخی بازیکنان مشهور این تیم را فهرست کنیم؛ کریستین پولیسیک که جزو خریدهای گران‌قیمت سال‌های اخیر چلسی از دورتموند بوده، سرجینیو دست، مدافع راست بارسلونا که با آمدن دنی آلوز موقعیتش در این تیم به خطر افتاده و مک‌کنی که در خط هافبک یوونتوس بازی می‌کند.
سال نو و قرن جدید با ترافیک مسابقات والیبال آغاز می‌شود اما پیش از شروع رقابت‌های رسمی و منطبق بر تقویم فدراسیون بین‌المللی ۴تیم دختران و پسران کشورمان اواخر ‌ماه جاری راهی ایتالیا می‌شوند تا در تورنمنت کورناکیا شرکت کنند.
هفته 23
یکی از شگفتی‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر این است که بازیکنان مازاد پرسپولیس و استقلال که به‌شدت در این دو تیم تحت فشار بودند، بهترین نمایش‌‌های ممکن را در پیراهن فولاد ارائه می‌دهند.
حسین رضازاده قهرمان جهان و المپیک در واکنش به شرایط کنونی وزنه‌برداری: «خودم زجر کشیده ورزش هستم و می‌دانم وزنه‌بردار باید تغدیه و امکانات خوب داشته باشد.
اگر پرسپولیس امروز در کورس قهرمانی 6امتیاز از استقلال عقب افتاده و رؤیای فتح جام را دورتر از هر زمان دیگری می‌بیند، یکی از دلایلش گاف‌های بدموقعی است که سرخپوشان دادند.

عاصی‌تر از همیشه

حامد لک آخرین قربانی یحیی گل‌محمدی است مردی که این روزها خشمگین‌تر از همیشه به‌نظر می‌رسد
به‌نظر می‌رسد فشار رقابت با استقلال و پاره شدن احتمالی نوار قهرمانی‌های پرسپولیس، بدجوری یحیی گل‌محمدی را معذب کرده است. سرمربی سرخپوشان در هفته‌های اخیر عاصی‌تر از هر زمان دیگری به‌نظر می‌رسد.
سوتی در حد بوندس‌لیگا

سوتی در حد بوندس‌لیگا

بایرن‌مونیخ این هفته به‌مدت 20‌ثانیه با 12‌نفر فوتبال بازی کرد تا سوژه رسانه‌های جهان شود
در ادامه بردهای 4گله در رقابت‌های این فصل لیگ‌های اروپایی و باخت 4بر صفر رئال مادرید در ال‌کلاسیکو، تیم‌های چلسی و دورتموند هم مقابل برنتفورد و لایپزیش 4تایی شدند.
سیزده‌بدر در خانه کشتی
سیزده‌بدر در خانه کشتی
تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ایران سالی پر از ترافیک را در پیش دارند؛ سال1401 با قهرمانی آسیا آغاز می‌شود و با قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی ادامه پیدا می‌کند
کشتی‌گیران فرنگی‌کار ایران از روز دوم فروردین‌ماه و کشتی‌گیران آزادکار از روز سوم فروردین 1401 برای حضور در اردویی 12روزه در خانه کشتی حاضر شدند.
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول‌اعداد | 4175

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8466

جدول 8466

آسان نه، آسان‌تر چرا!

سوژه روز
بعد از برگزاری مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی 2022، باور غالب بین افکار عمومی این بود که قرعه خوبی نصیب تیم ملی کشورمان شده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بهترین بازیکن تیم ملی ایران طی 2بازی برگزارشده در فروردین‌ماه محمدحسین کنعانی‌زادگان بود.
درست در روزهایی که نشریه سان انگلیس با فونت بزرگ تیتر زده: «خدا را شکر به ایران خوردیم»، یک روزنامه داخلی هم در تیتر اولش از اسکوچیچ خواسته با یک خداحافظی همه را خوشحال کند!