• چهار شنبه 27 بهمن 1400
  • الأرْبِعَاء 14 رجب 1443
  • 2022 Feb 16

جنجال‌سازی دشمن، شفاف‌سازی سپاه

سخنگوی سپاه: متهمان هلدینگ یاس وابسته به بنیاد تعاون سپاه در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند
سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه با اشاره به فایل صوتی قدیمی جلسه فرمانده سابق کل سپاه و معاون پیشین اقتصادی این نهاد، گفت: از ۵ سال گذشته دستگاه‌های نظارتی سپاه برابر روش‌های جاری و مراقبت‌های مستمر خود به پدیده‌ای از سوءمدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شده و ...
در راستای اجرای عدالت صورت می‌گیرد

هنرمند‌عزیز! شماهم باید مالیات بدهید

2سال پیش بود که بحث گرفتن مالیات از هنرمندان مطرح شد، موضوعی که با واکنش‌های زیادی از سوی هنرمندان و برخی از مدیران فرهنگی و هنری روبه‌رو و در نهایت در صحن علنی مجلس پرونده‌اش مختومه شد. حالا بعد از 2سال، در بررسی لایحه بودجه سال۱۴۰۱ کل کشور در کمیسیون تلفیق لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی، معافیت مالیاتی هنرمندان حذف شده است

خطای خبرهای رازآلود

به شما گفته می‌شود داخل زیرزمین اتاق نموری است تاریک با حیوانات موذی. گوشه اتاق صندوقچه‌ای است قدیمی که سال‌هاست از محتوای آن بی‌خبریم. آخرین فردی که پا به این زیرزمین گذاشته است امروز بین ما نیست.

مراقب انگیزه‌ها باشیم

«فساد» نامش هم ملال‌آور است و هر فرد سلامتی از شنیدن آن ناخرسند می‌شود. در بین مفاسد، فساد اقتصادی به دلایلی تنفربرانگیزتر است و افکار عمومی را بیشتر می‌رنجاند خصوصاً در جامعه‌ای که طبقاتی از آن در عسرت و تنگدستی باشند.

تبعیض خاموش علیه مسلمانان در فرانسه

تبعیض و فشارهای گروه‌های ضداسلامی در فرانسه باعث مهاجرت مسلمانان از این کشور به انگلیس، کانادا و آمریکا شده است
در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه، هرسه رقیب اصلی امانوئل مکرون، کارزارهای انتخاباتی خود را روی سیاست‌های ضدمهاجرتی متمرکز کرده‌اند.

بارش‌های زمستانی به کمک سدها آمد

بارندگی‌های مساعد دی‌ماهی و تداوم ذوب ذخایر برفی در ارتفاعات مشرف به مخازن سدها، به کمرنگ شدن بحران آب در برخی مناطق کشور منجر شده و میزان پرشدگی مخازن سدهای کشور در اواخر بهمن‌ماه را نسبت به اوایل دی‌ماه 15.5درصد افزایش داده است.

بانک‌ها در برابر مردم

چرا بانک‌ها در ارائه خدمات به مردم سختگیری می‌کنند و حتی دستورهای دولت و مجلس را بایگانی می‌کنند؟

شوک روز پدر به بازار موبایل

قیمت گوشی موبایل در طول یک هفته اخیر افزایش یافته، مسئولان صنفی می‌گویند‌ عبور دوباره نرخ دلار از مرز 27هزار تومان و شوک تقاضای ناشی از برخی مناسبت‌های داخلی و خارجی مانند روز پدر، موجب افزایش قیمت گوشی‌ موبایل شده است.

ایران چقدر نفت تولید می‌کند؟

مقتول خانه وحشت شناسایی شد

قدم تازه برای رؤیای اینترنت با فیبرنوری

دستور رئیس‌جمهور برای حمایت ویژه از شهرداری‌ها