13
چهار شنبه 27 بهمن 1400
شماره 8440
سیاست2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سردارعلیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: با افتتاح فرودگاه امام‌علی در جزیره تنب‌بزرگ، مقدمات توسعه و رونق اقتصادی دریاپایه صورت می‌گیرد و سطح امنیت پایدار در جغرافیای دریایی خلیج‌فارس تقویت می‌شود.
نماینده آبادان در مجلس دهم گفت: مانع‌تراشی‌های افرادی که از ادامه مسیر انقلاب اسلامی خسته و دل بریده شده‌اند نمی‌تواند سد راه ملت در عزت‌طلبی و رویکرد عقلانی شود.
نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فایل صوتی منتشر شده اخیر قدیمی است، گفت: سپاه در همان زمان با تشکیل پرونده برای افراد خاطی و معرفی آنان به دستگاه قضایی نشان داد که در زمینه مبارزه با فساد با هیچ فردی تعارف ندارد.

عقلانیت، بستر کنشگری انقلابی

در منظومه فکری رهبر معظم انقلاب همواره بر تعابیری مانند انقلابی‌گری واقعی، انقلابیون مثبت، انقلابی‌بودن، انقلابی‌ماندن و ضرورت مدیریت و عمل انقلابی تأکید شده است
گزارش
با تأمل بر عمل انقلابی، 2مضمون عقلانیت انقلابی و انقلابی‌گری عقلانی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. در این راستا موضوعی که مطرح می‌شود این است که آستانه بروز عقلانیت در کنش انقلابی کجاست و چه میزان است و انقلابی‌گری عقلانی چه شاکله‌ای دارد؛ طرح این مفهوم از آن جهت مهم است که بدانیم تمامی رویکردها، کنش‌ها و واکنش‌ها در جامعه انقلابی و اسلامی مبتنی بر عقل پسندیده‌ای است که برگرفته از شرع و مفاهیم اسلامی است.
PDF سیاست2
کوتاه سیاست2
طرح اقتصادی کردن سفارتخانه‌های ایران با بیش از 80امضا در مجلس کلید خورده است.