02
چهار شنبه 27 بهمن 1400
شماره 8440
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خطای خبرهای رازآلود

یادداشت
به شما گفته می‌شود داخل زیرزمین اتاق نموری است تاریک با حیوانات موذی. گوشه اتاق صندوقچه‌ای است قدیمی که سال‌هاست از محتوای آن بی‌خبریم. آخرین فردی که پا به این زیرزمین گذاشته است امروز بین ما نیست.
ویژه
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه ایران گفت که امضای توافق میان آمریکا و ایران یک خطای راهبردی است.
رخدادهایی که طی روزهای اخیر در مذاکرات وین به وقوع یپوست یعنی اضافه شدن مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصای وزارت خارجه از یک سو و خبر مهمی که مقامات چینی با عنوان ارائه بسته نهایی از سوی ایران اعلام کردند.
رئیس‌جمهور به‌منظور شرکت در اجلاس ابرصادرکنندگان انرژی جهان در قطر، به‌زودی به این کشور سفر می‌کند.
یک منبع امنیتی عراقی درباره مذاکرات تهران و ریاض می‌گوید که تعویق این گفت‌و‌گوها به‌دلیل اوضاع امنیتی عراق نبوده بلکه به طرفین مذاکره مربوط است.

تقابل اراده‌ها در وین

ایران با ارائه پیشنهادهای سازنده، اراده جدی خود را برای دستیابی به توافق نشان داده و اکنون همه در انتظار تصمیم سیاسی آمریکا هستند
دیپلماسی
هشتمین دور از مذاکرات کمیسیون مشترک برجام در وین به‌صورت مستمر و فشرده ادامه دارد و آنگونه که از خبرها برمی‌آید، مذاکره‌کنندگان جمهوری‌اسلامی و 1+4 در حال تکمیل پیش‌نویس متن توافق و رایزنی پیرامون رفع برخی موضوع‌های اختلافی هستند؛ وضعیتی پیچیده و دشوار در گفت‌وگوها که عبور موفقیت‌آمیز از آن، بیش‌از هرچیز در انتظار تصمیم سیاسی آمریکاست.

جنجال‌سازی دشمن، شفاف‌سازی سپاه

سخنگوی سپاه: متهمان هلدینگ یاس وابسته به بنیاد تعاون سپاه در حال سپری کردن دوران محکومیت خود هستند
سخنگو و مسئول روابط‌عمومی کل سپاه با اشاره به فایل صوتی قدیمی جلسه فرمانده سابق کل سپاه و معاون پیشین اقتصادی این نهاد، گفت: از ۵ سال گذشته دستگاه‌های نظارتی سپاه برابر روش‌های جاری و مراقبت‌های مستمر خود به پدیده‌ای از سوءمدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شده و ...
نقل‌قول‌خبر / احمد وحیدی، وزیر کشور
انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی برای دنیا داشته است.