• چهار شنبه 17 آذر 1400
  • الأرْبِعَاء 3 جمادی الاول 1443
  • 2021 Dec 08

دوئل در چهارراه استانبول

فروش ارز برای مصارف اعلام شده از بانک مرکزی در شبکه صرافی انجام می‌شود؛ اما موفقیت متقاضیان منوط به این است که اول صبح در صف جا گرفته باشند وگرنه تنها جوابی که از صراف می‌گیرند این است: دلار نداریم تا فردا صبح.

فرود در عشق‌آباد

آبگیرهای استان تهران میزبان چنگر، اگرت‌، حواصیل، آنقوت، انواع کاکایی، خوتکا، اردک سرسبز، اردک سرحنایی و شکارچیانی مانند عقاب تالابی و سارگپه شده است.لابه‌لای نیزارهای اطراف تهران، مهاجران آبزی و کنار‌آبزی خستگی در می‌کنند تا اگر غذا تمام شد و امنیت کم، راهی عرض‌های جنوبی‌تر شوند.

ضرورت اجرای پروتکل‌های سختگیرانه در مدارس

تا قبل از پیدایش سویه «اومیکرون» به‌نظر می‌رسید مناسب‌ترین راه برای مدیریت شیوع کرونا در مکان‌های عمومی ازجمله مدارس این باشد که پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن رعایت شود و مدارس با حداقل تعداد دانش‌آموز بازگشایی شوند؛

ترافیک دیپلماتیک در خاورمیانه

سفرهای دیپلماتیک سران کشورهای امارات، ترکیه و عربستان برای انعقاد توافقنامه های سیاسی-اقتصادی، فضای جدیدی را بر خاورمیانه حاکم کرده است
منطقه‌ای که تا حدود یک سال پیش شاهد شدیدترین تنش‌های نظامی و سیاسی میان قطب‌های متعدد قدرت بود، حالا چهره دیگری پیدا کرده است. سرخط خبرهای خاورمیانه این روزها دیگر مربوط به جبهه‌های جنگ و ارسال نیروهای نظامی به کشورهای مختلف نظیر لیبی یا سوریه نیست،

وداع مرکل با قدرت؛ پایان یک دوره تاریخی‌‌

آنگلا مرکل بعد از انتخاب به‌عنوان صدراعظم آلمان در 22نوامبر 2005، در تاریخ کشورش ‌به‌عنوان نخستین زنی که به چنین سمتی می‌رسد جاودانه شد.

کنکور با پایان باز

هر وزیر آموزش و پرورشی که آمد، در بدو ورود اعلام کرد که دوست دارد و می‌خواهد سایه کنکور را از سر مدارس کم کند تا دانش‌آموزان بتوانند نفسی تازه کنند و دیگر درگیر رقابت، تست‌زنی، تراز، رتبه، کلاس کنکور و... نباشند.

اسرار خانه وحشت در پایتخت

اسرار خانه وحشت که در آن یک دختر فراری به قتل رسیده و دختران دیگری نیز زندانی شده بودند، زمانی برملا شد که مأموران پلیس برای دستگیری یک سارق وارد آنجا شدند.

اتوبوس‌های پاک در راه تهران

نزدیک 30سال از حرکت اتوبوس‌های برقی در تهران می‌گذرد و اکنون تعداد اندکی از آنها در یکی، دو مسیر درون شهر باقی‌مانده‌اند. استفاده از اتوبوس‌های برقی بعد از ساخت مسیر ویژه‌ آنها در سال1370 دیگر گسترش پیدا نکرد و در هر دهه بخشی از این اتوبوس‌ها از رده خارج شد.

34هزار درخواست از 137

آخرین خبر/ متوسط افزایش حقوق کارمندان؛ 10درصد

نوسان نرخ ارز بازار گوشی موبایل را قفل کرد

این فیلم خانواده‌هاست