17
چهار شنبه 17 آذر 1400
شماره 8382
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک ساعت بازی، 5ساعت نیمکت

روزهای نه‌چندان خوب سامان قدوس بعد از اردوی تیم ملی
غیبت مهدی طارمی در اردوی قبلی تیم ملی بهترین موقعیت را در اختیار سامان قدوس قرار داد تا در ترکیب اصلی قرار بگیرد و خودی نشان بدهد. این هافبک میانی محبوب در بازی با لبنان در ارنج اصلی تیم ملی قرار گرفت، اما نمایش ضعیفی داشت و اواسط نیمه دوم تعویض شد.
ویژه
بازی دوشنبه‌شب اورتون- آرسنال 2گزارشگره پخش شد؛ یک گزارشگر اصلی به همراه یک دستیار که وظیفه‌اش دادن اطلاعات بود. اتفاقا تجربه جالبی شد. گزارش‌های معمولی به‌صورت مونولوگ ارائه می‌‌شود و این یکی دیالوگ بود. انگار داشتی پادکست یا یک برنامه رادیویی گوش می‌دادی
تنها مسابقه امشب که تماشای آن واجب است، تقابل جذاب بایرن و بارسا‌ست؛ مسابقه‌ای که برای بارسلونا و بنفیکا حکم مرگ و زندگی دارد. بایرن مثل لیورپول و آژاکس هر 5بازی اول خود را در مرحله گروهی با پیروزی پشت‌سر گذاشته، ازجمله برد 3بر صفر در دیدار رفت در زمین بارسلونا.
هادی حبیبی مربی تیم ‌صنایع مازندران در اظهارنظری عجیب درباره کامران قاسم‌پور گفت: «قاسم‌پور از ابتدای لیگ به‌دلیل عدم‌همکاری و نارضایتی مربیان و همچنین انجام مصاحبه بدون هماهنگی با کادر فنی و اعلام عدم‌حضورش در نیمه‌نهایی آن هم بدون دلیل از لیست تیم خارج شد که باشگاه طبق قرارداد، استرداد وجه پرداختی را خواهان شده است.
الهام فرهمند هم مادر است و هم فوتبالیست. اول فصل وقتی با باشگاه ذوب‌آهن قرارداد بست و دوباره فوتبال را شروع کرد، همه شوکه شدند.
نبرد پرسپولیس و استقلال آنقدر ناامیدکننده و ضعیف از آب درآمد که حالا خیلی‌ها را در مورد کیفیت فنی 2 تیم دچار تردید کرده است.
تلاش عوامل 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال برای توجیه سطح فنی پایین داربی تهران همچنان ادامه دارد.

استقلال آمده بود یک مساوی بگیرد

مهدی ترابی که در این فصل فقط یک گل زده می‌گوید: شرایط اینطور نمی‌ماند، در بازی‌های آینده بیشتر گل می‌زنم
پرسپولیس بعد از تساوی با استقلال، حالا آماده بازی هفته نهم برابر هوادار می‌شود. سرخ‌پوشان تهرانی در مقطعی از لیگ امسال چند امتیاز حساس از دست دادند ولی گرفتن 7امتیاز در 3مسابقه اخیر شرایط پرسپولیس را بهتر کرد و شاگردان یحیی گل‌محمدی از همین حالا رقابت شانه‌به‌شانه‌ای با سپاهان و استقلال برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

نکته بازی/ وزیر چونبوک موتورزی، نمی‌خواهیم

در لیگ باشگاهی کره‌جنوبی هم یک گلات اتفاق افتاده و چونبوک موتورز برای پنجمین‌بار پیاپی موفق به کسب قهرمانی شده است.
لیگ برتر- هفته نهم
لیگ برتر- هفته نهم
جام حذفی یک شانزدهم نهایی

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقد‌ماتی جام جهانی - مرحله نهایی

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مهدی تیکدری‌نژاد از تیم گل‌گهر که زننده 2گل تیمش در جریان پیروزی 4بر2 مقابل سپاهان بود با کسب بالاترین امتیاز به‌عنوان بهترین بازیکن این هفته از لیگ برتر انتخاب شد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8382