• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 17 آذر 1400
کد مطلب : 147626
+
-

آخرین خبر/ متوسط افزایش حقوق کارمندان؛ 10درصد

مسعود میرکاظمی، رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد میزان افزایش حقوق کارمندان دولت برای سال آینده  گفت:‌ این موضوع هنوز در دولت نهایی نشده است، بودجه جمع بندی نشده و امیدواریم این هفته تمام شود، پیشنهاد افزایش 10 درصدی رشد متوسط است. حقوق‌های پایین تا 30 درصد و حقوق‌های بالا رشد کمتری دارند.

بارش برف و باران و هشدار کولاک‌
محمد اصغری گفت: امروز همانند دیروز در اغلب نقاط کشور جوی پایدار و آرام خواهیم داشت از بعدازظهر با ورود سامانه بارشی از شمال‌غرب به کشور در بخش‌هایی از کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و کرمانشاه بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و همچنین کولاک برف در برخی مناطق پیش‌بینی می‌شود.

همه دانش‌آموزان‌کتاب درسی گرفتند
حسن ملکی رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در پاسخ به این پرسش که «آیا همه دانش‌آموزان کتاب درسی خود را دریافت کرده‌اند؟»، گفت: بله؛ تا آنجایی که ما اطلاع داریم و آمار و ارقام نشان می‌دهد، دانش‌آموزان کتاب‌های درسی خود را دریافت کرده‌اند.  برای دریافت تک جلدی کتاب‌های درسی، سامانه فروش باز است.

سقوط پهپاد نیروی هوایی آمریکا
نیروی هوایی آمریکا از سقوط یک فروند پهپاد «ام کیو- ۹» خود در یک پایگاه هوایی در «نیومکزیکو»  خبر داد.  به نوشته وبگاه «ایر فورس تایمز» نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که یک هواپیمای بدون سرنشین این کشور هنگام برخاستن از پایگاه هوایی «هولومان» در جنوب «نیومکزیکو» در باند فرودگاه سقوط کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید