• پنج شنبه 9 بهمن 1399
  • الْخَمِيس 14 جمادی الثانی 1442
  • 2021 Jan 28

پهنای باند یعنی مبارزه با فساد

رئیس‌جمهوری در نشست دیروز هیأت دولت اعلام کرد از وعده آزادی فضای مجازی کوتاه نمی‌آید
«کسی را نمی‌توانند برای پهنای باند محاکمه کنند»، «دستور من بوده و اگر می‌خواهید محاکمه کنید، مرا محاکمه کنید»، «پهنای باند یعنی آزادی مردم در کسب‌وکار الکترونیکی و مبارزه با فساد»، «اگر می‌خواهید کسی را برای مبارزه با فساد احضار کنید باید من و نه وزیر من را احضار کنید.»

در انتظار قدم ‌های مردم

کارگران هنوز مشغول کارند. ساعت‌های پایانی جابه‌جایی است. در هر گوشه‌ای کسی مشغول کاری است. یکی آخرین تمیزکاری‌ها را انجام می‌دهد، دیگری مشغول جمع کردن خرده‌ریزهاست. چند نفری دارند کافه را مرتب می‌کنند.

ایستادگی برای پهنای باند

گف0ته‌های دیروز رئیس‌جمهوری درباره پهنای باند، دفاعی جانانه و حتی کم‌سابقه از وزیر ارتباطات یا به‌صورت دقیق‌تر و صحیح‌تر ارتباطات و اینترنت به‌حساب می‌آید.

اولین بودجه مشارکتی در سال1400

بررسی روند بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد، منابع منظور‌شده در بودجه، توان تأمین مالی برای اجرای همه پروژه‌های توسعه شهر را نداشته و جلب مشارکت و بهره‌مندی از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، ضرورتی انکار ناپذیر است.

21خودروی جدید آماده ورود به بازار

در شرایطی که 21خودروی جدید برای عرضه در بازار داخلی آماده می‌شوند و در حالی که مشخص نبودن قیمت محصولات جدید و پیش‌فروش شده موجب گلایه خریداران شده، شورای رقابت، کشف قیمت این محصولات فاقد سابقه قیمتی را به تشکیل کلینیک تجاری موکول کرده است.

حذف غربالگری اجباری، همچنان در دستور کار مجلس

نه مجلس عقب‌نشینی کرد و نه فعالان حوزه بهداشت و درمان؛ از 2هفته پیش که کبری خزعلی، رئیس شورای فرهنگی، اجتماعی زنان، ماجرای حذف اجبار در غربالگری جنین را در توییتی منتشر کرد، اظهارنظرهای فراوانی در تأیید و رد این موضوع منتشر شد.
شهردار تهران در دیدار با علما و ائمه‌جماعات مساجد:

کاری کنیم ثروت عادلانه توزیع شود

روحانیت و مساجد همیشه همراه با مردم و پرچمدار حل مشکلات آنان بودند و در دوران سخت دفاع‌مقدس نقش ایشان بود که باعث شد از شرایط سخت عبور کنیم.

تلاش برای احیای ریه‌های تهران

خاورمیانه از دریچه نگاه بلینکن