20
پنج شنبه 9 بهمن 1399
شماره 8147
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با پایان یافتن نخستین نمایشگاه مجازی کتاب بالاخره مسئولان و متولیان امر کتاب و کتابخوانی دریافتند می‌شود مقدمات برگزاری نمایشگاهی مجازی را ترتیب داد و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی را راهی این فروشگاه بزرگ آنلاین کرد.
جشنواره فیلم‌های ایرانی موزه هنرهای زیبای «هیوستون» آمریکا امسال با مشارکت موزه ملی هنر آسیا – اسمیتسونین واشینگتن و دپارتمان زمان و فضای بوستون به‌صورت مجازی برگزار می‌شود و در آن ۸ فیلم از سینمای ایران را به نمایش خواهد گذاشت.
سروناز روحانی، معمار در اینستاگرامش درباره این قهوه‌خانه نوشت: قهوه خانه به‌صورت مردمی و عمومی‌اش در ایران در دوره صفوی شکل گرفت.
طرح روز
میلان: پزشکی در ایتالیا برای خالی‌کردن تخت‌های بیمارستان سالمندان مبتلا به کرونا را به قتل می‌رساند تا بیمارستان تخت خالی داشته باشد.
نیویورک: مسئولان کتابخانه نیویورک اعلام کردند کتابی که در سال1949 میلادی امانت گرفته شده بود، پس از 72سال به این کتابخانه بازگردانده شد.

عکس روز

نظافت و مرمت رواق‌های مرکزی، دارالسیاده و دارالشرف بارگاه مقدس حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا ع - مشهد
حقوق 3هزار دلاری برای تست تشک

حقوق 3هزار دلاری برای تست تشک

کانبرا: یک شرکت تولید خوشخواب و لوازم تختخواب به کسی که تشک‌ها را امتحان کند و روی آنها دراز بکشد 3هزار دلار می‌پردازد.
ساحلی که دیگر آفتاب ندارد
ساحلی که دیگر آفتاب ندارد
پرایاسنترال: شهری در جنوب برزیل با رشد آسمانخراش‌ها آفتاب ساحلی‌اش را از دست داد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
جشن سده، یکی از جشن‌های پرشکوه زمستانی ایرانی است که از دوران باستان به یادگار مانده است. البته این جشن در هند و افغانستان و ایران هم برپا می‌شود. جشن در دهمین روز بهمن‌ماه برگزار می‌شود.
جلدهای هفتم تا دوازدهم مجموعه «دنیای پِپا» نوشته نویل استلی و مارک بیکر با ترجمه مهسا خسروی طی چند روز گذشته از سوی نشر افق منتشر شد.
راننده‌های ماهر با ارزیابی رفتار و نحوه رانندگی سایر راننده‌ها به سرعت می‌توانند مهارت آنها را بسنجند و متناسب با آن سرعت، فاصله و شتاب خودروی خود را تنظیم کنند.