2
پنج شنبه 9 بهمن 1399
شماره 8147
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

15سال حبس برای پوری‌حسینی

دادگاه
میرعلی‌اشرف عبدالله پوری حسینی، رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی‌ به 15سال حبس محکوم شد.
ویژه
سید ابراهیم رئیسی، رئیس دستگاه قضا گفت: رابطه دولت با ملت رابطه تعریف شده است، آنچه روابط بین ملت و دولت را رقم می‌زند منافع ملی است و باید برای حفظ منافع ملی تلاش کرد.
گف0ته‌های دیروز رئیس‌جمهوری درباره پهنای باند، دفاعی جانانه و حتی کم‌سابقه از وزیر ارتباطات یا به‌صورت دقیق‌تر و صحیح‌تر ارتباطات و اینترنت به‌حساب می‌آید.
هیأت سیاسی طالبان به رهبری ملا عبدالغنی برادر، دیروز در تهران با علی شمخانی، دبیر شورای‌عالی امنیت ملی دیدار و گفت‌وگو کردند.
پاستور
محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری درباره چرایی عدم‌حضور رئیس صداوسیما در نشست هیأت دولت گفت: در برنامه زاویه یک روحانی را دعوت کرده بودند که با یک لحن بسیار بد به رئیس‌جمهور توهین می‌کند.

پهنای باند یعنی مبارزه با فساد

رئیس‌جمهوری در نشست دیروز هیأت دولت اعلام کرد از وعده آزادی فضای مجازی کوتاه نمی‌آید
«کسی را نمی‌توانند برای پهنای باند محاکمه کنند»، «دستور من بوده و اگر می‌خواهید محاکمه کنید، مرا محاکمه کنید»، «پهنای باند یعنی آزادی مردم در کسب‌وکار الکترونیکی و مبارزه با فساد»، «اگر می‌خواهید کسی را برای مبارزه با فساد احضار کنید باید من و نه وزیر من را احضار کنید.»
PDF ایران
کوتاه ایران
سیداسماعیل موسوی مدیرکل انتخابات وزارت کشور طی اظهاراتی در نشست ستاد هماهنگی انتخابات۱۴۰۰ با بیان اینکه پیش‌فرض ستاد انتخابات کشور بر برگزاری انتخابات۱۴۰۰ در شرایط کرونایی است، گفت: برایند تصمیم‌گیری و استفاده از تجربیات موجود این است که مرحله اولیه ثبت‌نام در انتخابات در ۱۴۰۰ از طریق اپلیکیشن صورت گیرد و فرد بعد از طی مرحله اولیه ثبت‌نام برای نهایی‌شدن ثبت‌نامش در وزارت کشور، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها حضور یابد.