• دو شنبه 24 شهریور 1399
  • الإثْنَيْن 26 محرم 1442
  • 2020 Sep 14

تحریم به تماشای فوتبال رسید

کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید از این پس اجازه پخش مسابقاتش را به صداوسیما نمی‌دهد، به نظر می‌رسد این تصمیم تنها بخشی از فشارهای تازه بر فوتبال ایران باشد
در لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد امشب با الشباب امارات بازی می‌کند.
کرونا، نهاد اجتماعی دانشگاه را به انزوا برده است

افتتاحیه بی شکوه

نیمسال جدید دانشگاه‌ها به‌صورت رسمی آغاز شده؛ درحالی‌که سایه کرونا بر دانشگاه‌ها هنوز سنگین است. مسئولان وزارت علوم با توجه به شرایط کنونی کشور و شیوع کرونا تصمیم گرفته‌اند کلاس‌‌های درس به‌صورت حضوری، مجازی و ترکیبی برگزار شود اما در نخستین روز، پس از مراسم افتتاحیه‌ سال تحصیلی دانشگاه‌ها، در مهم‌ترین خیابان دانشجویی ایران یعنی خیابان انقلاب خبری نیست؛ در اصلی دانشگاه تهران بسته است و دانشگاه در سکوت و خاموشی.

پیشنهادی برای نجات بازار خودرو

افزایش قیمت خودروها در 6‌ماه پایانی سال‌جاری ناگزیر خواهد بود. توازن عرضه و تقاضا به‌هم‌خورده است.
گفت‌وگوی روزنامه همشهری با زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران

فضا را برای نقش مردم در مدیریت شهر فراهم کنیم

او نخستین زن شهردار بعد از انقلاب اسلامی است که حکمش در سال 75توسط غلامحسین کرباسچی، شهردار اسبق تهران، امضا شد تا شهردار منطقه 7 پایتخت شود.

فرصت برابر جذب نیرو در شهرداری برای شهروندان

​​​​​​​معاون شهردار تهران، جذب نیرو از طریق فراخوان عمومی را از افتخارات بزرگ این دوره مدیریت شهری دانست و گفت: با اجرای طرح دستیاران، فرصت برابر برای ارتقای جایگاه کارکنان توانمند، مستعد و کارآمد در سطوح مدیریتی سازمان شهرداری تهران نیز ایجاد می‌شود.

وام ودیعه مسکن به امسال نمی‌رسد

سرکشی به شعب بانکی حاکی از این است که باوجود مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر پرداخت تسهیلات حمایتی کمک ودیعه مسکن به مستأجران و ابلاغ بخشنامه‌های مربوطه از سوی بانک مرکزی برای تسهیل حداکثری فرایند پرداخت این تسهیلات، مستأجران متقاضی این وام، پشت دست‌انداز بوروکراسی بانکی و بهانه‌تراشی بانک‌ها مانده‌اند.
جدا از آنکه فرونشست دشت تهران را تهدید می‌کند، خشک شدن قنوات و برداشت بیش از اندازه از سفره‌های زیرزمینی آب، باعث شده تا برخی از محله‌های پایتخت با خطر جدی نشست آنی مواجه باشند

پدیده فروچاله‌ها در محله‌ها

تهران شهر مخاطرات غیرقابل پیش‌بینی است. شهر درندشتی که بی‌حساب و کتاب و پرشتاب توسعه پیدا کرده، سایه کلکسیونی از خطرات را بالای سر خود می‌بیند.

همه‌گیری ترس

مانی به برنامه «شاد» نرسید

صف طرح‌ها برای فیلترینگ