08
دو شنبه 24 شهریور 1399
شماره 8037
ورزشی
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
این روزها به دفعات خطاب به باشگاه‌های بزرگ لیگ برتری نوشته شد که بهتر است به جای نازکشی از بازیکنان گرانقیمت و پرمدعا، نیم‌نگاهی به لیگ یک داشته باشند.
سایت طرفداری روز گذشته با انتشار گزارشی از لیست دریافتی بازیکنان استقلال در فصل گذشته رونمایی کرد. در این گزارش، لیستی از قراردادهای فصل گذشته آبی‌پوشان منتشر شد و براساس این لیست ادعا شده که مجموع قرارداد بازیکنان داخلی استقلال در فصل گذشته 28میلیارد تومان بوده است.
در شبی که محمد صلاح در نخستین بازی لیورپول در فصل جدید به کمک 2 پنالتی هت تریک کرد،

پایان قصه شماره 6

علی کریمی تصمیمش را برای جدایی از استقلال گرفته و حاضر نیست با آبی‌ها پای میز مذاکره بنشیند
در روزهایی که اکثر هواداران استقلال در اینستاگرام مشغول هشتگ‌گذاری و هموار‌کردن راه بازگشت استراماچونی هستند، علی کریمی فاصله چندانی تا جدایی از جمع آبی‌ها ندارد.

استارت رحمتی در آسیا

امشب شهرخودرو به مصاف شباب الاهلی امارات می‌رود و استقلال استراحت می‌کند
ادامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب از امروز رسما برای تیم‌های ایرانی آغاز می‌شود. تیم‌های حاضر در 4گروه منطقه غرب که قبل از شیوع کرونا 2هفته از بازی‌های مرحله گروهی را برگزار کرده بودند برای انجام 4هفته باقیمانده در قطر جمع شده‌اند.

تحریم به تماشای فوتبال رسید

در لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال شهرخودرو مشهد امشب با الشباب امارات بازی می‌کند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اوساگونا که به تازگی از پرسپولیس راهی الشرطه عراق شده، قرار بود در مرحله گروهی تقابلی جذاب با استقلال داشته باشد اما روز گذشته شبکه «الکره العراقیه» خبر داد او به دلیل قوانین AFC حق همراهی تیم جدیدش را در مرحله گروهی ندارد.
نشریه تایمز روز گذشته مدعی شده امباپه به تازگی با ناصر الخلیفی، مالک پی‌اس‌جی دیدار داشته و به او گفته امسال، آخرین سالی است که برای این تیم بازی‌می کند.