• شنبه 13 اردیبهشت 1399
  • السَّبْت 9 رمضان 1441
  • 2020 May 02

کشور سهامداران

با آزادسازی سهام عدالت عملا 60 میلیون ایرانی، بیش از70درصد جمعیت ایران سهامدار شرکت‌های بزرگ صنعتی، مالی و خدماتی می‌شوند
با دستور وزیر اقتصاد نخستین گام برای تشکیل بزرگ‌ترین جامعه سهامداری جهان با آزاد‌سازی‌ سهام عدالت برداشته شد.

قصه‌های‌ تهران درگذر ولیعصر

چند قدم مانده تا طولانی‌ترین خیابان خاورمیانه در فهرست جهانی یونسکو جای بگیرد؛ خیابانی با صدها عنصر تاریخی و خاطراتی که همه تهران را روایت می‌کنند.

معلمان؛ مدافعان آگاهی

روز معلم امسال، با همه سال‌ها متفاوت است.

محور سبز، آبی و تاریخی خیابان ولیعصر

درباره خیابان ولیعصرعج چه زمانی که ما در دوره چهارم شورای شهر تهران حضور داشتیم و چه حالا صحبت‌های بسیاری انجام شده است.

تکمیل تجهیزات درمانی به اجبار کرونا

اغلب استان‌های کشور با توجه به احتمال بروز موج جدید کرونا زیرساخت‌های درمانی خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌اند
بازگشت به کار اصناف، آزاد شدن تردد بین استانی و رفتار بی‌محابای برخی از مردم در جامعه موجب شده مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به شیوع دوباره کرونا هشدار بدهند.

جهاد معلمان

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم به همه معلمان در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، کار بزرگ و جهاد معلمان را آموزش شکوفاسازی استعدادهای کودکان و نوجوانان در مسیر ارزش‌های اسلامی و انقلابی با هدف ایجاد یک جامعه دینی عادلانه و آرمان‌خواه دانستند و خاطرنشان کردند: نسل جوانی که در این مسیر پرورش می‌یابد ثروتی آنچنان انبوه است که هیچ پدیده ارزشمند دیگری با آن برابری نمی‌کند.

کرونا در اسکار نفوذ کرد

شیوع ویروس کرونا احتمال برگزاری جشنواره‌های سینمایی و نمایش فیلم‌های منتخب در سالن‌های سینمای شهرهای برگزار‌کننده جشنواره‌ها را با اما و اگرهای زیادی مواجه کرده است.
استفاده از دوچرخه‌های بیدود این روزها در معابر مرکزی پایتخت افزایش چشمگیری داشته‌اند و تا چندی‌دیگر اسکوترهای برقی هم به جمع‌شان اضافه می‌شود

رکابزنان نارنجی تهران‌3برابر شدند

در این روزهای شلوغ پایتخت، لابه‌لای صف طولانی ترافیک و دود فزاینده وسایل نقلیه، خبرهای خوش نارنجی‌رنگ نیز دیده و شنیده می‌شود.