6
شنبه 13 اردیبهشت 1399
شماره 7931
ایرانشهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طرح‌های آبی ایلام؛ گامی در راه توسعه پایدار

روزنه
ایلام با وسعت بیش از 201 هزار و 33 کیلومتر مربع به دلایل مختلف، از جمله داشتن طولانی‌ترین مرز بین­‌المللی با کشور عراق‏، یکی از استان‌های مهم مرزی است که در حوضه آبریز خلیج ‌فارس و دریای عمان قرار دارد.
ویژه
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با تأکید بر این‌که دستاوردهای حوزه مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد در این دوره بی‌نظیر است، گفت: بودجه سال ۹۸ شهرداری مشهد ۱۳ هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان بود که این رقم در تاریخ مدیریت شهری مشهد بی‌سابقه است.
عکس نوشت
یک میلیون قطعه بچه‌ماهی سفید بومی منطقه سیستان توسط اداره کل شیلات سیستان و بلوچستان آب‌های داخلی و با حضور شماری از صیادان دریاچه هامون رهاسازی شد.

تکمیل تجهیزات درمانی به اجبار کرونا

اغلب استان‌های کشور با توجه به احتمال بروز موج جدید کرونا زیرساخت‌های درمانی خود را به حالت آماده‌باش درآورده‌اند
گزارش
بازگشت به کار اصناف، آزاد شدن تردد بین استانی و رفتار بی‌محابای برخی از مردم در جامعه موجب شده مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به شیوع دوباره کرونا هشدار بدهند.
دردسرهای باران بهاری در 6 استان

دردسرهای باران بهاری در 6 استان

بارندگی‌ و سیلاب بهاره در روزهای گذشته موجب خسارت به 6 استان چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، سمنان، فارس، قم و کرمان شده است.
خبرهای خوش برای گوجه‌کاران
جهاد کشاورزی جنوب کرمان پس از انتشار اخباری درباره قیمت پایین گوجه‌فرنگی‏، معطلی بار در مرز و ضرر کشاورزان، اعلام کرد: بررسی‌ها برای حمایت از گوجه‌کاران در حال انجام است و این هفته نتایج آن اعلام می‌شود.