• دو شنبه 8 اردیبهشت 1399
  • الإثْنَيْن 4 رمضان 1441
  • 2020 Apr 27

رهگیری 1700هزارمیلیارد تومان نقدینگی

همشهری جریان گردش 1700هزار میلیارد تومان نقدینگی در 4 بازار رسمی فعال در اقتصاد ایران را رهگیری می‌کند
رهگیری جریان پول در اقتصاد ایران نشان می‌دهد 4بازار رسمی فعال، پارسال در مجموع 1700هزار میلیارد تومان پول را در جریان مبادلات خود جذب کرده‌اند که میزان جذب نقدینگی در مجموعه بازار سهام چندین برابر سایر بازارها و تا 10برابر بازار مسکن بوده است.

همبستگی سوئیسی‌ها با مردم ایران

​​​​​​​سوئیسی‌ها به نشانه همبستگی با مردم ایران در بحران کرونا، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را روی قله ماترهورن، یکی از بلندترین قله‌های رشته کوه آلپ، نورپردازی کردند.

جلسات مجازی رهبر انقلاب حجت است

ماه مبارک رمضان امسال به‌علت مقارن شدن با شیوع بیماری کرونا در کشور نیازمند توجه بیشتر مردم در نحوه برگزاری اعمال و عبادات دسته‌جمعی این‌ماه است.

اول ماسک بعد سینما

بازگشایی اختیاری سینما‌ها با روش فروش بلیت تا ظرفیت 40درصد و نشستن مخاطبان در میان 2صندلی خالی، نشان از بی‌تصمیمی مدیران دولتی و صنفی سینمای کشور دارد.

سنجش مدیریت بحران کرونا در ایران

کرونا در جهان کماکان می‌تازد. آمار‌ها درخصوص تعداد مبتلایان به این ویروس مرگبار نگران‌کننده است.

تقسیمات جدید کشوری برمبنای کرونا

شیوع بیماری کرونا در کشور پس از قریب به 2ماه در آستانه اعلام وضعیت در برخی شهرستان‌های کشور قرار گرفته است.

سرگردانی در مقابل سازمان هدفمندی یارانه‌ها

کارمندان دستگاه‌های اجرایی عموما به سرکار خود بازگشته‌اند، اما سازمان هدفمندی یارانه‌ها تنها پذیرای پرسنل این سازمان است و از پذیرش ارباب رجوع امتناع می‌کند.

ماه رمضان، زمینه‌ساز زیست شبانه تهران

مغازه‌‌دار‌ها از اسفند تا حالا کسب و کار نداشته‌‌اند. بازگشایی محدود اصناف هم بعد از چند روز با شرایط ویژه‌ ماه رمضان روبه‌رو شد و اکنون مشاغل مختلف و مخصوصا آنهایی که درگروه اغذیه و خوراکی‌ها قرار می‌گیرند آسیب مالی شدید دیده‌اند.

منبرهای‌لایو و روضه‌های مجازی