• دو شنبه 12 اسفند 1398
  • الإثْنَيْن 7 رجب 1441
  • 2020 Mar 02

کرونا در کمین کودکان زباله‌گرد

گزارشی از وضعیت کودکان زباله‌گرد با شیوع ویروس کرونا
هنوز هم سرش را در سطل زباله آهنی و سیاه فرو می‌برد.
2 متخصص عفونی در گفت‌و‌گو با همشهری از راه و روش نگهداری از بیماران مبتلا به کرونا در منزل می‌گویند

سپر ضد‌کرونا در برابر خانه

«هفته سختی در پیش است» 3روز بعد از اینکه وزیر بهداشت از روزهای سخت این هفته به‌دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور خبرداد، حالا آمارهای رسمی نشان می‌دهد که روند ابتلای افراد سرعت پیدا کرده و تقریبا تمامی استان‌های کشور به نوعی درگیر این بیماری شده‌اند.

کرونا و زباله گردی کودکان

در روزهایی که مهم‌ترین دغدغه بسیاری شهروندان ضدعفونی کردن مدام دست‌ها برای پیشگیری از ابتلا به کروناست، کودکانی در این شهر در مخازن زباله در جست‌وجوی معیشتند.

تاب‌آوری اجتماعی و عبور از بحران‌ها

این روز‌ها همه جا صحبت از «یروس کرونا است و همه زندگی ما را در ابعاد مختلف تحت‌تأثیر قرار داده است.

طالبان، مقاومت، مذاکره

طالبان بعد از شکست از آمریکایی‌ها 17سال از حاکمیت در افغانستان کنار رفت، در این مدت به‌رغم دوری از قدرت مناطق تحت نفوذشان در بسیاری مواقع بیشتر از دولت مرکزی بود بنابراین نیروهای آمریکایی و خارجی قدرت این گروه و حمایت‌های بخشی از مردم افغانستان را شاهد بودند، به این معنا که وقتی کشوری دارای گروه‌های مقاومت متصل به مردم باشد به راحتی قابل حذف نیستند.

قلب سیامند رحمان ایستاد

سیامند رحمان، قهرمان طلایی ایران درگذشت. روز گذشته رسانه‌های محلی استان آذربایجان‌غربی از درگذشت ناباورانه سیامند رحمان قوی‌ترین مرد وزنه‌برداری معلولین جهان بر اثر ایست قلبی در بیمارستان نبی‌اکرم اشنویه خبر دادند؛ خبری که خیلی زود و با تائید اداره ورزش و جوانان اشنویه و کمیته ملی پارالمپیک در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت.

آرایش‌جنگی علیه کرونا

سپاه پاسداران نیز به‌دنبال ارتش و نیروی انتظامی از روز گذشته وارد اقدامات عملیاتی در مبارزه با ویروس کرو نا در کشور شد.

رویش پل سبز زندگی

با عبور از زیرگذر گیشا نوبت به پل سبز زندگی رسید. پل قدیمی گیشا که 45سال نماد این محله بود، بعد از برچیده‌شدن در ماه‌های گذشته بار دیگر به جای خود برمی‌گردد.