21
دو شنبه 12 اسفند 1398
شماره 7895
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقشه ناکام مرد معتاد برای قتل عمو و زن عمو

مردی که متهم است با نسکافه مسموم قصد کشتن عمو و زن‌عمویش را داشته است در دادسرا اتهام را به گردن شاکیان انداخت.
ویژه
«برادرم کشتی‌گیر بود؛ مثل شاخ‌شمشاد اما ناگهان تشنج به سراغش آمد و او را از ما گرفت.» این حرف‌های خواهر پسر ورزشکاری است که تا همین چند روز قبل هزار و یک آرزو برای آینده‌اش داشت اما تشنج ناگهانی موجب مرگ مغزی‌اش شد. این اما پایان کار نبود و با اهدای بدن وی چندین بیمار نیازمند از مرگ نجات یافتند.
سیامند رحمان، قهرمان طلایی ایران درگذشت. روز گذشته رسانه‌های محلی استان آذربایجان‌غربی از درگذشت ناباورانه سیامند رحمان قوی‌ترین مرد وزنه‌برداری معلولین جهان بر اثر ایست قلبی در بیمارستان نبی‌اکرم اشنویه خبر دادند؛ خبری که خیلی زود و با تائید اداره ورزش و جوانان اشنویه و کمیته ملی پارالمپیک در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفت.
وکیل شهردار اسبق تهران می‌گوید که موکلش ممکن است به کرونا مبتلا شده باشد

خطر مرگ در کمین نجفی

علائم سرماخوردگی، تب و بدن درد، محمدعلی نجفی، شهردار اسبق تهران را در زندان اوین با خطر ابتلا به کرونا و مرگ روبه‌رو کرده است.
سرقت، شرط عجیب دختر معتاد برای ازدواج

سرقت، شرط عجیب دختر معتاد برای ازدواج

پسر 25ساله وقتی در فضای مجازی با زنی 35ساله آشنا شد، دلباخته او شد و تصمیم گرفت با وی ازدواج کند اما زن جوان شرط عجیبی پیش روی وی قرار داد؛ انتقام از مردی ثروتمند با سرقت طلاهای میلیاردی‌اش.
کوتاه از حادثه
دختر روانی قاتل پدرش شد دختری که از بیماری روانی رنج می‌برد در جریان درگیری با پدر سالخورده‌اش او را به قتل رساند. به‌گزارش همشهری، این حادثه تلخ شنبه‌شب در یکی از روستاهای بخش نوبران در شهرستان ساوه رخ داد و دقایقی بعد با اعلام آن به پلیس، نخستین گروه از مأموران خود را به محل حادثه رساندند.
تحقیقات کارآگاهان پلیس درخصوص ناپدیدشدن پسری جوان در زاهدان نشان داد 4نفر او را ربوده و پس از قتل، جسدش را به چاهی متروکه انداخته‌اند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
رسانه‌ها از کارشناسان متخصص استفاده کنند برخی رسانه‌ها هر کسی را در جایگاه کارشناس می‌نشانند درحالی‌که مثلا در مقوله کرونا توقع داریم هر کسی که صحبت می‌کند حداقل پزشک باشد. یا در موضوع سیاست بعضا کسانی به‌عنوان کارشناس صحبت می‌کنند که در حد یک دانشجوی لیسانسه هم اطلاعات ندارند. این موضوع در رسانه‌های با سطح پایین‌تر بسیار دیده می‌شود. رسانه‌های بزرگ و مسئولان متخصص بر این موضوع نظارت کنند.