• سه شنبه 1 بهمن 1398
  • الثُّلاثَاء 25 جمادی الاول 1441
  • 2020 Jan 21

ایستادگی ملت ایران آمریکا را عصبانی کرده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار مسئولان حج، بهره‌گیری از فرصت حج برای رساندن سخن نو جمهوری اسلامی به دنیا یعنی الگوی مردم‌سالاری دینی را مورد تأکید قرار دادند و گفتند: ایستادگی جمهوری اسلامی ایران مقابل آمریکا و زیر بار زور نرفتن ملت ایران، حقیقتی جذاب برای دنیا‌ست که باید از این جاذبه برای نشر حقایق اسلام و ملت ایران استفاده کرد.

جادوی نرگس

هوا هنوز گرگ و میش است. دستفرو‌ش‌ها بازار گل را قرق کرده‌اند. خورشید آرام آرام بساط نور طلایی‌اش را روی شهر پهن می‌کند؛ مثل نرگس‌هایی که با بیرون آمدن از جعبه‌های مقوایی عطرشان را در هوای شهر می‌پراکنند.

بهبود حکمرانی بر مبنای ارزشمندترین منبع

وظیفه ملی ماست که در این شرایط دشوار تحریم و تنگناهای اقتصادی، فراتر از مدیریت و پایش حیطه مدیریتی خود، به همه راه‌های مناسب برای بهبود وضعیت کشور بیندیشیم.

سهم دست‌آفریده‌ها در تحقق اقتصاد مقاومتی

تصمیم شایسته تقدیر نمایندگان خانه ملت در تصویب معافیت صنایع‌دستی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده بار دیگر بر اجماع تصمیم‌گیران و برنامه‌ریزان کشور در حمایت از این بخش تولیدی و اقتصادی مزیت‌دار کشورمان صحه گذاشت.

بی‌اعتبارکردن ترامپ هدف دمکرات‌ها از استیضاح

دمکرات‌ها بالاخره موفق شدند پرونده استیضاح دونالد ترامپ را به مجلس سنا برسانند؛ جایی که رئیس‌جمهور آمریکا در جایگاه متهم باید در برابر هیأت منصفه قرار گیرد.

فرهاد حسن‌زاده در جمع نامزدهای نهایی هانس کریستین اندرسون

فرهاد حسن‌زاده به جمع 6 نامزد نهایی جایزه‌ هانس کریستین اندرسون ۲۰۲۰ راه پیدا کرد.

جرایم ‌مالیاتی در انتظار آلاینده‌ها

مجلس در نشست روز دوشنبه، ضمن تصویب قواعد مالیات سبز، به افزایش مالیات بر ارزش افزوده ناشی از مصرف سیگار، دخانیات، بنزین، سوخت هواپیما و نوشابه‌های قندی گازدار و بدون گاز و سایر کالاهای آسیب‌رسان به سلامت رأی مثبت داد و همچنین بر خودروهای آلاینده هوا برای نخستین بار مالیات بست.
3 سال از حادثه دلخراش پلاسکو گذشت

چانه‌زنی برای ایمن‌سازی ساختمان‌ها

3سال از فروکش کردن آتش پلاسکو و ریزش این ساختمان می‌گذرد، اما هنوز دستورالعمل مقاوم‌سازی ساختمان‌های موجود در برابر آتش در حال تدوین است و اقدام عملی در این زمینه آغاز نشده است.