24
سه شنبه 1 بهمن 1398
شماره 7863
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

23ثانیه‌

یادداشت
مسافران هواپیمای اوکراین در فاصله بین شلیک نخستین و دومین موشک تا سقوط هواپیما چه حالی داشتند؟ و لحظه‌هایشان چگونه گذشت؟ فاصله بین شلیک موشک اول و دوم 23ثانیه بود.
ویژه
نیم‌سال دومِ هر سالی، خیلی چیزهایش فرق دارد؛ مثلا روز کوتاه می‌شود، سرد می‌شود و این‌ها که گفتن ندارد، می‌دانیم.
برف می‌بارد و ترافیک سنگین است.
​​​​​​​ماتیاس چوکه متولد 1954 در برن سوئیس و نبیره نویسنده آلمانی هاینریش چوکه است.
طرح روز
​​​​​​​لندن: کاخ باکینگهام بریتانیا اعلام کرد که شاهزاده هری و همسرش مگان دیگر از عناوین سلطنتی استفاده نمی‌کنند و پولی را هم که از بودجه عمومی دریافت می‌کردند، دیگر دریافت نخواهند کرد.
​​​​​​​شیکاگو: مامور‌های خطوط ریلی Amtrak از 2 نفر توان‌یاب که می‌خواستند با ویلچیر سوار قطار شوند به جای بلیت 16دلاری قصد داشتند 25هزار دلار پول دریافت کنند.

عکس روز

عکس روز
فروش دومین الماس بزرگ جهان

فروش دومین الماس بزرگ جهان

​​​​​​​پاریس:‌ یک شرکت طراح لباس تجملاتی فرانسوی، دومین الماس بزرگ دنیا را که جواهری ۱۷۵۸ قیراطی به نام الماس سیویلو Sewelo است، خرید. به گزارش ایندیپندنت، شرکت لویی‌ویتون قیمت این الماس را اعلام نکرد.
خروسی که آدم کشت
خروسی که آدم کشت
​​​​​​​بمبئی:‌ مردی در هند که به پای خروس‌جنگی‌اش تیغ بسته بود توسط همان خروس کشته شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
بر بالین پدر بودم، نحیف‌تر و ضعیف‌تر از همیشه در جای همیشگی‌اش دراز کشیده بود و با چشم‌های تکیده‌اش به من لبخند می‌زد و من هم شانه بر موهای پریشانش می‌کشیدم و از روزهای خوب نیامده برایش می‌گفتم که ناگهان در میان بازی شانه و کلمات سرگردان من، چشمان خندانش بسته و هم‌آغوش خواب ابدی شد.
​​​​​​​پنجمین فصلنامه ادبی «سان» به مدیرمسئولی ناهید طباطبایی و سردبیری آرش صادق‌بیگی منتشر شد.
​​​​​​​علاقه‌مندان مباحث محیط‌زیستی می‌توانند تأثیر رژیم‌غذایی شخصی خود در کاهش و افزایش کیفیت محیط‌زیست را با یک ابزار آنلاین بسنجند.