• چهار شنبه 9 مرداد 1398
  • الأرْبِعَاء 28 ذی القعده 1440
  • 2019 Jul 31

کاهش رضایت از خدمات پس از فروش

هنوز هم 29 درصد مشتریان از خدمات پس از فروش صنعت خودرو ناراضی‌اند
رضایت مردم از تامین قطعات یدکی خودرو از 77 درصد در سال 96 به 70 درصد در سال 97 رسیده و رضایت مشتریان از زمان انجام تعمیرات نیز 6 درصد افت داشته است.
همشهری درباره جزئیات و حاشیه‌های جلسه کمیسیون زنان با وزیر ورزش گزارش می‌دهد

زیرساخت‌ها آماده حضور زنان در ورزشگاه‌ها

مسئله پرحاشیه حضور زنان در ورزشگاه‌ها باعث شد وزیر ورزش و جوانان به دیدار اعضای فراکسیون زنان برود تا با آنها درباره یکی از مسائلی که در سال‌های اخیر حاشیه‌ساز بوده حرف بزند.

کیفیت؛ منشأ نارضایتی خدمات خودرو

ارائه گزارش‌های مختلف از ارزشیابی کیفی، نحوه فروش و خدمات پس از فروش خودرو رویه‌ای معمول در کشورهای مختلف دنیاست که طی چند سال اخیر با دقت بیشتری در صنعت خودروی کشورمان نیز دنبال می‌شود

نماینده را ترسو نکنید

اصل 86 قانون اساسی از اصول افتخارآمیز نظام دمکراتیک در جمهوری اسلامی ایران است که مصونیت پارلمانی به نمایندگان می‌دهد و نمایندگان در قبال آنچه در مجلس در مقام نمایندگی مطرح می‌کنند آزاد هستند.

استفاده از کارت سوخت اجباری می‌شود

وزیر نفت در پاسخ به پرسشی مبنی بر نحوه اجرای طرح استفاده از سوخت با استفاده از کارت، گفت: ۲۰مرداد استفاده از کارت سوخت آغاز می‌شود

منطقه ممنوعه نمایندگان

تبعات مصوبه اخیر شورای‌عالی امنیت ملی مبنی بر «ممنوعیت اظهارنظر در مورد مذاکره با آمریکا» دامن 2نماینده مجلس راگرفته است.
با صدور رأی در پرونده محمدعلی نجفی حالا سرنوشت این پرونده در دستان خانواده مقتول است

بخشش یا قصاص؟

«آیا نجفی قصاص می‌شود؟» این سؤالی بود که خیلی‌ها دیروز پس از اعلام خبر صدور حکم قصاص برای محمدعلی نجفی از یکدیگر می‌پرسیدند.