• سه شنبه 27 آذر 1397
  • الثُّلاثَاء 9 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 18

معمای دلار ارزان،‌کالای‌گران

ریشه‌های مقاومت در برابر کاهش قیمت کالا‌ها پس از افت نرخ دلار چیست؟
کارشناسان می‌گویند نا اطمینانی نسبت به آینده قیمت دلار و تثبیت نشدن دلار در یک نرخ ثابت عامل اصلی کاهش نیافتن قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات است.

مشق شب؛ بودن یا نبودن

بازتاب دیدار ناشران کتاب‌های کمک آموزشی با علمای حوزه علمیه قم و صحبت‌های آنان درباره ضرورت حفظ مشق شب دانش‌آموزان ابتدایی همچنان ادامه دارد.

شهری برای همه

شهر تهران زین‌پس قرار است به‌مثابه شهری شود که همه ساکنان خود را در آغوش گیرد و کسی را از زیر چتر خود به حاشیه‌ها نراند.

توسعه مترو؛ گامی در جهت تحقق شهر انسان‌محور

در سال‌های اخیر رویکرد حاکم بر شهرهای پیشرفته دنیا توجه و تأکید به «شهر انسان‌محور» و به‌تبع آن «حمل‌ونقل انسان‌‌محور» است.
شهردار تهران:

مدیران، خودروی شخصی را کنار بگذارند

امروز هم شهردار تهران بدون خودرو به محل کارش می‌رود. دوچرخه این روزها وسیله محبوب او شده‌است.

خروج‌گوزن زرد از‌جاده انقراض

گوزن زرد ایرانی به‌دلیل ترکیب رنگ و خال‌های روی بدنش به‌عنوان زیباترین گوزن در بین گوزن‌های ایرانی و حتی جهان معروف است.

شستا شفاف‌سازی‌ کرد

به‌دنبال اعمال تغییرات مدیریتی در شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، این شرکت عملکرد مالی خود را منتشر کرد و در یک گزارش جداگانه اعلام کرد قصد دارد بخشی از سهام شرکت‌های تابعه خود را در بورس تهران و همینطور بورس‌های بین‌المللی بفروشد.
روایتی از بازی انتخاباتی قطب‌زاده و کارتر با مهره شاه

قمار با برگ شاه

شاید هیچ وقت در ذهن شاهی که بعد از کودتای 28مرداد 1332شوکتی برای خود به‌هم زده بود و خود را نظر‌کرده خدا می‌دانست نمی‌گنجید که زمانی برسد که به‌عنوان یک برگ انتخاباتی با وی بازی شود.