13
سه شنبه 27 آذر 1397
شماره 7555
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عرب نیامده تهدید کرد

سرخپوشان به‌خاطر مشکلات مالی باز هم اعتصاب کردند سرپرست جدید باشگاه هم گفت که این حرکت تبعات خواهد داشت
پنجمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در شهر اردبیل برگزار خواهد شد. حضور 7تیم خارجی برای شرکت در این مسابقات قطعی شده است و 3تیم بیمه رازی، سینا صنعت ایذه و منتخب اردبیل به‌عنوان نماینده‌های ایران در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.
دیدار تیم والیبال کاله آمل و شهرداری ورامین در فضایی به‌شدت متشنج و جنجالی برگزار شد.
قرعه‌های سخت برای لیورپول، بایرن، اتلتیکو و یووه

پرواز در غربت

فوتبال ایران، زمان زیادی از دست داده است. زمان برقراری صلح میان اعضای کادر فنی تیم ملی و سرمربیان باشگاهی، با انفعال مفرط فدراسیون تباه شده.
سنگ، سوت و حرارت!

سنگ، سوت و حرارت!

نگاهی به قصه نیم‌فصل اول لیگ برتر هجدهم. حسن بیت‌سعید در استقلال خوزستان خودش را به‌عنوان یک مهاجم فرصت‌طلب به فوتبال ایران معرفی کرد و درخشش او حتی باعث شد تا این بازیکن راهی استقلال تهران شود.
قفس نفرین‌شده
قفس نفرین‌شده
گاف دروازه‌بانی در لیورپول از بین نمی‌رود بلکه از دروازه‌بانی به دروازه‌بانی دیگر منتقل می‌شود. دومین دروازه‌بان گران تاریخ فوتبال هم درون دروازه طلسم‌شده لیورپول سوتی داد تا این واقعیت بار دیگر ثابت شود که گاف دروازه‌بانی در این باشگاه از بین نمی‌رود بلکه از دروازه‌بانی به دروازه‌بانی دیگر منتقل می‌شود.
بیت‌سعید: وقتی در استقلال بودم، حال تیم خوب نبود. حسن بیت‌سعید در استقلال خوزستان خودش را به‌عنوان یک مهاجم فرصت‌طلب به فوتبال ایران معرفی کرد و درخشش او حتی باعث شد تا این بازیکن راهی استقلال تهران شود.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
ابهامات مهم دوران مدیریت گرشاسبی که پشت موفقیت‌های برانکو پنهان ماند
معاون دبیرکل کمیته برگزاری جام جهانی قطر: بهترین فرصت برای ماست تا علاقه خودمان به فوتبال را به دنیا نشان دهیم
غلامرضا شعبانی‌بهار- رئیس فدراسیون تیروکمان- طی حکمی بهزاد پاکزاد را به‌عنوان سرپرست دبیری این فدراسیون، جایگزین رضا کیارستمی کرد.