• دو شنبه 26 آذر 1397
  • الإثْنَيْن 8 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 17

مترو در بن‌بست اطلس‌مال

پروژه اطلس‌مال یکی از مصادیق عملکردهای غیرمجاز درشهرسازی است که هم اعتراض شهروندان را در پی داشته و هم مانع عبور خط ۳ مترو شده است
نه آسمان پیداست و نه کوه‌های البرز. جلوی زیبایی برفی که بر قله توچال نشسته است را گرفته‌اند.

سقوط شیرین دلار

قیمت هر دلار آمریکا دیروز بعد از 3‌ماه در بازار آزاد ارز تهران به زیر مرز 10هزار تومان نزول کرد. به گزارش همشهری، در مبادلات روز یکشنبه روند نزولی قیمت ارز ادامه یافت به‌طوری که قیمت هر دلار در پایین‌ترین حد به 9هزار و 700تومان رسید.

بازیابی یک هویت رسانه‌ای

روزنامه همشهری وارد بیست‌وهفتمین سالگرد حیات خود شد.

چالش‌های تنظیم بودجه شهرداری

تنظیم بودجه شهرداری تهران در شرایط کنونی با بدهی‌های سنگینی ازجمله 50هزار میلیارد تومان، با چالش‌های جدی روبه‌روست.

از تهران به البرز

افزایش چند برابری قیمت مسکن تهرانی‌ها را راهی استان همسایه کرده است تا در محمدشهر، کیانمهر گرمدره،‌ هشتگرد و فردیس ساکن شوند
2برابر شدن اجاره‌بها، ناتوانی در پرداخت اجاره‌ و افزایش قیمت مسکن پایتخت‌نشینان را مجبور به مهاجرت به شهرها و استان‌های اطراف کرده است.

تنفیذ احکام 440شهردار مدرسه ‌با حضور شهردار تهران

بیستمین دوره تنفیذ احکام شهرداران مدارس از سوی شهردار تهران در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار و در آن مشاوران نوجوان شهرداری تهران معرفی شدند.

احراز هویت کاربران در اینترنت 3

اینترنت در ایران ماجرای عجیبی دارد. تقریبا می‌توان گفت هیچ کاربری در کشور نیست که با فراز و نشیب این شبکه جهانی در کشور دست و پنجه نرم نکرده باشد.
تورق تاریخی حرکت خودروها در تهران و نخستین چالش آنها

طرح ترافیک تهران؛ نسخه 1358

نخستین طرح ترافیک تهران در سال 1358و تنها چند‌ماه پس از انقلاب اسلامی در پایتخت به اجرا درآمد. این طرح که ابتدا «طرح بهبود ترافیک تهران» نام داشت، چنان اهمیت یافت که از هیأت دولت موقت و سخنگو و وزرا گرفته تا شهردار و مقامات انتظامی تهران را به‌خود مشغول کرد.