• دو شنبه 4 تیر 1397
  • الإثْنَيْن 11 شوال 1439
  • 2018 Jun 25

باهم از بحران عبور می‌کنیم

ظریف: خیال نکنید اگر روحانی رفت و اصولگرایان آمدند، موفق می شوند / جهانگیری: وضعیت فعلی به‌عنوان یک شرایط ویژه تفسیر نشده و مسئولان در جریان قرار نگرفته‌اند
آخرین باری که ظریف عصبانی دیده شده بود، 3 سال پیش بود؛ خرداد‌94که مهدی کوچک‌زاده نماینده اصولگرای وقت مجلس، وزیر خارجه دولت را در پارلمان متهم به وحدت شکنی کرد و ظریف برافروخت که: «من وحدت ملی را خدشه‌دار کرده‌ام‌ یا کسی که به من خائن گفته است؟»

آماده ورود به تاریخ

ایران با روحیه و سرشار از انگیزه مهیای پیروزی است. عکس: اختصاصی‌ همشهری/ ابوالفضل امان‌الله- روسیه

اولین حضور خانوادگی در ورزشگاه آزادی

پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در دوره تعلیق مسابقات ورزشی، سیاست‌های موقتی برای سالم‌سازی‌ محیط‌های ورزشی، از طریق جداسازی مردان و زنان، درپیش گرفته شد که به‌صورت غیررسمی به ممنوعیت ورود بانوان به محیط ورزشی انجامید.

مردم علیه تحریم

پیش‌ از برجام هر سناتور آمریکایی، هر عضو مجلس نمایندگان، هر مقام اجرایی یا حتی هر لابیست منتفذ در واشنگتن می‌توانست در کوتاه‌ترین زمان تمام سازوکارهای حقوقی ایالات متحده را - در سطح دولت فدرال، کنگره و دولت‌های ایالتی- به‌کار بیندازد و با کمترین مقاومت، طرح‌های خصومت‌آمیز خود را علیه ایران در قالب مصوبات و دستورات اجرایی به اجرا بگذارد.

رتبه دهم والیبال ایران با شکست آلمان

پرونده بلندقامتان در لیگ ملت‌ها بسته شد
پرونده لیگ ملت‌های والیبال٢٠١٨ برای ایران بسته شد. در سومین روز از هفته پنجم این رقابت‌ها تیم ملی ایران به‌مصاف آلمان رفت.

رویارویی تهران با چالش‌های مالی

تحقق ۵۰ درصدی منابع درآمدهای شهرداری تهران در فروردین‌ماه امسال نشان‌دهنده چالش مالی شهرداری تهران در سال‌جاری است و بار این چالش‌ها، بر فرایند توسعه و عمران شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی اثرات نامطلوبی خواهد گذاشت.

تشنگان میان دو شط

هوای گرم؛ آب شور و رنج تأمین مایه حیات توسط دختربچه‌ها و پسربچه‌هایی که باید در کوچه پس‌کوچه‌های شهر آبادان و خرمشهر بازی کنند، تصویری نگران‌کننده را به نمایش گذاشته است. شهرهایی که تا دیروز نماد مقاومت در برابر حمله دشمنان بودند، این روزها به نمادی از کمبود آب تبدیل شده‌اند.

نمایشی برای تمام فصول

حمیدرضا نعیمی در سال‌های اخیر با اجرای نمایش‌هایی چون «سقراط»، «فاوست» و «شوایک، سرباز ساده‌دل» توانست موفقیت‌هایی را در جذب تماشاگران تئاتر داشته باشد.

عبور ۸۰ درصد کاربران از فیلترینگ تلگرام