3
دو شنبه 4 تیر 1397
شماره 7414
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خط متروی تهران- پرند 19کیلومتر طول دارد که 14کیلومتر آن73درصد ریل‌گذاری شده است.
برای نخستین بار بخشنامه‌ای علیه اتوبوس‌های دودزای تهران صادر شد. دیروز محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران طی بخشنامه‌ای به کلیه اتوبوس‌های دودزا و فاقد معاینه فنی معتبر پایتخت اولتیماتوم داد که تا ابتدای مهر‌ماه امسال برای تحقق این مهم فرصت دارند.
سرای فخریه در چهارراه گلوبندک که در فهرست بناهای ناایمن مرکز شهر قرار گرفته بود، صبح روز گذشته با حکم دادستانی و حضور عوامل شهرداری منطقه 12و نیروی انتظامی پلمب شد.
در جلسه دیروز شورای شهر تهران مطرح شد

رویارویی تهران با چالش‌های مالی

شورا
تحقق ۵۰ درصدی منابع درآمدهای شهرداری تهران در فروردین‌ماه امسال نشان‌دهنده چالش مالی شهرداری تهران در سال‌جاری است و بار این چالش‌ها، بر فرایند توسعه و عمران شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی اثرات نامطلوبی خواهد گذاشت.

زیر نویس

حجت‌الله میرزایی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران: برنامه پنج ساله سوم شهرداری هر زمان نهایی شود، از آغاز سال۹۸ ملاک عمل است.
ابرشهروند
شکست یک عامل نیروبخش است، نه یک بازدارنده؛ هر شکست، بذری از موفقیت در دل دارد. ناپلئون هیل
تراموا
حمل ونقل نه در تهران که در همه شهرهای بزرگ و پرتردد دنیا، مسئله اصلی است. اینکه چند‌ده میلیون سفر شهری در بزرگراه‌ها و خیابان‌های یک شهر بدون مشکل صورت گیرد، خود کاری بزرگ است که نیازمند برنامه‌ریزی‌های دقیق و بهره‌گیری از الگوهای جهانی است.