• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 4 تیر 1397
کد مطلب : 20779
+
-

رتبه دهم والیبال ایران با شکست آلمان

پرونده بلندقامتان در لیگ ملت‌ها بسته شد

پرونده لیگ ملت‌های والیبال٢٠١٨ برای ایران بسته شد.  در سومین روز از هفته پنجم این رقابت‌ها تیم ملی ایران به‌مصاف آلمان رفت. ملی‌پوشان پس از کسب
2 پیروزی خانگی مقابل کره جنوبی و بلغارستان، شب گذشته میزبان آلمان‌ها بودند. اندره جیانی سرمربی آلمان که پیش‌تر از جو فوق‌العاده ورزشگاه آزادی گفته بود در سالنی مملو از جمعیت مقابل ایران قرارگرفت. تیم ملی والیبال ایران با ترکیب میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، سعید معروف، صابر کاظمی، علی شفیعی، مرتضی شریفی و محمدرضا حضرت‌پور وارد زمین شدند. شروع کننده این دیدار آلمانی‌ها بودند اما اولین امتیاز نصیب تیم ملی کشورمان شد. دومین امتیاز هم با اشتباه سرویس آلمانی‌ها به بیرون فرستاده شد و باز هم این امتیاز نصیب ایران شد. امتیازهای سوم و چهارم هم به ترتیب از آن ایران بود تا بالاخره آلمانی‌ها توانستند یک امتیاز کسب کنند. در حالی که ملی‌پوشان شروع طوفانی داشتند، اما در ادامه بازی‌ها کمی افت کردند و فاصله اختلاف با آلمان به امتیاز 10 بر 9 رسیده بود، کولاکوویچ تقاضای وقت استراحت کرد. ملی‌پوشان در ادامه توانستند چند امتیاز متوالی کسب کنند و در نهایت با امتیاز 25 بر 20 پیروز میدان شوند. در ست دوم برخلاف ست اول آلمانی‌ها از ایران پیشی گرفتند اما شاگردان ایگور خیلی زود فاصله امتیازی خودشان را با تیم حریف جبران کردند. آلمانی‌ها در این ست به‌هیچ عنوان دوست نداشتند بازنده باشند و تمام تلاش‌شان را به‌کار گرفتند تا پیروز شوند و در نهایت با امتیاز 25 بر 23 این ست را به سود خود تمام کردند.
عملکرد ایران در ست سوم فوق‌العاده بود، شروع طوفانی بلندقامتان ایران در ابتدای کار باعث شد تا این ست با نتیجه ٢٥ بر ٢٢ به سود ایران تمام شود. ست چهارم با اشتباهات پیاپی شاگردان کولاکوویچ آغاز شد و همین اشتباهات ست را با نتیجه ٢٥ بر ٢٢ به سود آلمان به پایان رساند و بازی را به ست پنجم کشید. یاران معروف که به هیچ عنوان دوست نداشتند بازنده از زمین بیرون بروند همه توانشان را در زمین گذاشتند، ست و بازی را به نفع خود به پایان رساندند و با رتبه دهمی با این رقابت‌ها خداحافظی کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید