6
دو شنبه 4 تیر 1397
شماره 7414
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز

نرخ
قیمت سکه و ارز
ویژه
افزایش قیمت محصولات رایانه به‌دلیل محدودیت موجودی و عدم‌تخصیص ارز به فعالان صنف رایانه برای واردات موجب گرانی و شکل‌گیری حباب ۶۰ درصدی قیمت در کالاهای این صنف شده است.
مظنه
دبیر انجمن تولید‌کنندگان و صادرکنندگان آب‌های معدنی: زمانی که تداوم تولید توجیه‌پذیری اقتصادی نداشته نباشد، اینکه واحد‌های تولیدی به سمت تعطیلی بروند دور از ذهن نیست.
بررسی قیمت انواع میوه‌های سردرختی مانند زردآلو، گیلاس، هلو، سیب گلاب، آلو، شلیل و... نشان می‌دهد پس از قیمت‌های نجومی نوبرانه‌های این نوع میوه‌ها، در چند هفته گذشته، رشد عرضه این محصولات از مناطق اطراف تهران مانند شهریار موجب ثبات یا حتی کاهش نسبی قیمت برخی این اقلام شده بود...
پدران و مادرانی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند به خوبی ارزش وجود چند شیشه‌ شیر مناسب و مقاوم برای نوزاد را می‌دانند. یکی از پرکاربرد‌ترین و البته حیاتی‌ترین وسایل برای بزرگ‌کردن و نگهداری از نوزادان این روزها در انواع شکل و جنس‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود.
تعیین دوباره نرخ محصولات لبنی تا هفته آینده

تعیین دوباره نرخ محصولات لبنی تا هفته آینده

رئیس انجمن صنفی گاوداران: قرار بود در جلسه هفته گذشته ستاد تنظیم بازار نرخ خرید شیرخام و محصولات لبنی تعیین تکلیف شود، اما متأسفانه تاکنون ستاد تنظیم بازار نرخ‌های جدید را اعلام نکرده است، زیرا باید متناسب با افزایش قیمت شیر خام مجوز افزایش به صنایع لبنی داده شود.
کاهش 400 تومانی قیمت گوشت مرغ
کاهش 400 تومانی قیمت گوشت مرغ
قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته کیلویی ۴۰۰ تومان کاهش داشته و دیروز هر کیلوگرم گوشت مرغ به نرخ خرده‌فروشی ۷ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه شد. رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان این مطلب به میزان گفت: نرخ هر کیلو مرغ در کشتارگاه ۶ هزار و ۶۰۰ تومان و نرخ این کالا توزیع درب واحد‌های صنفی ۶ هزار و ۷۵۰ تومان است.
بازار خودرو
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ابلاغ مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی به سازمان توسعه تجارت، ثبت سفارش و واردات ۱۳۳۹ ردیف تعرفه‌ای کالا شامل ۱۴۰۰ قلم کالا را ممنوع کرد.