7
دو شنبه 4 تیر 1397
شماره 7414
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نماگرهای بازار سرمایه

نماگرها
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته با 2659 واحد معادل 2.4 درصد رشد کرد و به 112 هزارو 60 واحد رسید.
ویژه
درحالی‌که بازده بورس برای بهار امسال به ۱۳درصد رسید برترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سهام «مختلط»، «قابل معامله در بورس» و «کالایی در طلا»، بازدهی بالاتری از میانگین بورس نشان کسب کردند.
یک تحلیل گر بازارسرمایه ضمن مقایسه بازده بازارهای طلا و ارز با بورس در ۱۰‌ماه اخیر از سرازیر شدن تدریجی ۲۰۰ هزار میلیارد تومان نقدینگی به سوی بازار سهام خبر داد.
بورس‌کالا
به‌دنبال رشد پر‌شتاب قیمت‌ها در بازار نقدی سکه و همینطور در بازار معاملات آتی، روز گذشته بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای به‌طور موقت سمت خرید را در بازار این اوراق مسدود کرد. به این ترتیب تا زمان کاهش تلاطم بازار وقت متقاضیان فروش می‌توانند وارد بازار آتی شوند.

عرضه اوراق پیش‌فروش سکه احتمالا از چهارشنبه

با اعلام موافقت بانک مرکزی 7میلیون قطعه سکه پیش‌فروش شده با مکانیسم اوراق سلف در بورس‌کالا عرضه می‌شود
بورس‌کالا
با انعقاد یک تفاهمنامه میان بورس‌کالا و بانک مرکزی 7می0لی0ون ق0طع0ه س0که پیش‌فروش شده با مکانیسم اوراق سلف در بورس‌کالا قابل دادوستد می‌شود. شنیده‌های خبرنگاران همشهری از منابع مطلع در بانک مرکزی حاکی است احتمالا این معاملات از چهارشنبه هفته جاری در بورس‌کالا آغاز خواهد شد. مسئولان بازارسرمایه هنوز این خبر را رد یا تأیید نکرده‌اند.
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
سخنگوی سازمان خصوصی‌سازی‌ گفت: آنگونه که برخی نمایندگان مجلس می‌گویند، لایحه آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان در صحن علنی ارائه و تعیین تکلیف خواهد شد.