25
دو شنبه 4 تیر 1397
شماره 7414
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سلام. همه‌ساله در ابتدای سال وقتی حقوق کارگران و کارمندان افزایش اندکی داشت سایر اقلام و کالاها هم روند صعودی داشتند، اما امسال متأسفانه قیمت کالاهای اساسی هر روز سیر صعودی پیدا کرده است و در این بین هم مسئولان نظارتی صرفا نظاره گر این گرانی‌ها هستند.
ویژه
پخش پیامک‌های عاشقانه دختر و پسر جوان روی مانیتورهای قطار مشهد آنها را به دردسر انداخت. به‌گزارش پلیس فتا، مدتی قبل پسرجوانی راهی پلیس فتای خراسان‌رضوی شد و گفت فردی در قطار تهران- مشهد باعث آبروریزی او شده است.
مردی که با انگیزه سرقت جواهرات، زنی سالخورده را در خانه‌اش به قتل رسانده بود پس از 10روز دستگیر شد.
واژگونی مینی‌بوس گردشگران عراقی در رامسر موجب مصدومیت 11نفر از آنها شد.
کیفری
مأمور کلانتری که در جریان تعقیب و گریز با شلیک گلوله باعث مرگ یک مظنون شده بود با تأیید قضات دیوان‌عالی کشور به پرداخت دیه محکوم شد.

گوشی سرقتی دست متجاوز را رو کرد

متهم علاوه بر زورگیری از شهروندان، با فریب زنان و دختران از آنها اخاذی می‌کرد
دادسرا
پیگیری پلیس برای دستگیری سارقی که 3سال پیش گوشی پسر نوجوانی را سرقت کرده بود، راز مرد متجاوز را رو کرد. این مرد با فریب زنان و دختران و تهیه فیلم‌های سیاه از آنها دست به اخاذی از طعمه‌هایش می‌زد.
شهادت مرزبانی دیگر در دفاع از مرزها

شهادت مرزبانی دیگر در دفاع از مرزها

درگیری نیروهای مرزبانی با اشرار در مرزهای غربی به شهادت یکی از مرزبانان منجر شد.
آدم‌ربایی در ترکیه، کودک‌فروشی در تهران
«در سال 75وقتی کودکی خردسال بودم مرا ربودند و به خانواده‌ای که در حسرت بچه دار شدن بودند، فروختند.» این گفته‌های پسری جوان است که 22سال پیش در یکی از کشورهای همسایه از سوی فردی ربوده شده و در ایران به خانواده‌ای فروخته شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
دادستان مرکزی سیستان و بلوچستان جزئیات تازه‌تری از حادثه ایرانشهر را بازگو کرد و از تحت تعقیب قرار گرفتن امام جمعه مسجد نور و روابط عمومی فرمانداری خبر داد.