56
دو شنبه 7 مرداد 1398
شماره 7722
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرنوشت نامعلوم میز شهردار قزوین

عضو شورای شهر: نشست اعضا برای بررسی استعفای شهردار و انتخاب سرپرست شهرداری به نتیجه نرسید
در شهر
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بررسی استعفای شهردار قزوین و انتخاب سرپرست شهرداری در نشست شنبه شب شورای اسلامی شهر به نتیجه نرسید.
اخبار ویژه
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ساخت بیمارستان هزار تختخوابی وی‌آی‌پی زنان در همدان خبر داد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین در جلسه ستاد ساماندهی گرامیداشت روز خبرنگار ضمن معرفی اعضای کمیته بزرگداشت روز خبرنگار، از اعضای این کمیته خواست برای برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان در سال جاری برنامه‌ریزی کنند.
نشان ملی مبل و منبت تویسرکان سال ۹۶ به تصویب رسید، اما تاکنون ثبت نشده است. استاندار همدان در روز تویسرکان با سفر به این شهرستان نوید ثبت این نشان را داد.
مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: با توجه به این‌که مرکز اورژانس اجتماعی در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت دارد طی سال ‌جاری به 14 هزار و 102 نفر خدمات ارائه داده است.
فرمانده ناحیه امام سجاد ع از اعزام 2 گروه جهادی از شهرستان قزوین به مناطق سیل‌زده لرستان خبر داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری قزوین گفت: مطابق قانون بودجه امسال، مودیان مالیاتی می‌توانند به جای پرداخت مالیات در مرمت و تجهیز بناهای تاریخی مشارکت کنند.

سبزه‌میدان سبز می‌شود

طرح سبزه‌میدان اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار و تجهیز کار‌گاه قرار دارد
شهری
طرح عمرانی سبزه‌میدان زنجان سال 67 مصوب شد و اکنون بعد از 3 دهه و گذر از فراز و نشیب‌های بسیار به مرحله تعیین پیمانکار رسیده است.
آب‌تنی در آغوش مرگ

آب‌تنی در آغوش مرگ

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی قزوین: سطح آب کانال‌ها به دلیل شکل ذوزنقه‌ای آن در ظاهر آرام است  در حالی که سرعت آب در بستر بسیار بالاست و همین ویژگی علت بیشتر غرق‌شدگی‌هاست
مدت‌هاست کانال‌های آب کشاورزی به عنوان شریان‌های حیات دشت قزوین جان مردم این استان را می‌گیرد. چه بسیار افرادی که با دیدن تصویر راکد و زلال آب در کانال‌های آب کشاورزی تن به آب می‌دهند و گروه‌های امداد و نجات بعد از ساعت‌ها جست‌و‌جو پیکر بی‌جانشان را در پایین‌دست شهر از آب می‌گیرند.
کرکره‌های پایین قصابی‌های نهاوند

کرکره‌های پایین قصابی‌های نهاوند

رئیس اتحادیه قصابان نهاوند: شرایط غیربهداشتی کشتارگاه و سالن پیش‌سرد باعث آلودگی لاشه می‌شود و مسئولان باید به آن رسیدگی کنند
برخی از فعالان صنف قصابان و توزیع‌‌کنندگان گوشت در شهرستان نهاوند از یک ماه پیش کشتار دام را تحریم کرده‌اند. آنها به دلیل افزایش قیمت ذبح، بهداشتی نبودن محیط کشتارگاه صنعتی، طرح پیش‌سرد کردن گوشت قرمز و تحویل ندادن آلایش دام در کشتارگاه صنعتی نهاوند مغازه‌های خود را به نشانه اعتراض بسته‌اند.
PDF دوشنبه 7 مرداد 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
با پایان یافتن مرحله داوری چهاردهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان زنجان ۱۸ تعاونی برگزیده این جشنواره در هفته تعاون معرفی می‌شود.
دانشگاه‌های زنجان، علوم پزشکی و علوم پایه این استان با انعقاد تفاهم‌نامه مشترک و به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های یکدیگر در مسیر بین‌المللی‌سازی گام برمی‌دارند.
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: ۶۷ هزار و ۹۰۱ هکتار از باغ‌های همدان بارور و 9031 هکتار غیربارور هستند.
نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه فاضلاب شهر جورقان با 5/2 کیلومتر طول و 5/1 میلیارد تومان اعتبار اجرایی می‌شود.