54
دو شنبه 7 مرداد 1398
شماره 7722
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کاهش آلایندگی صنایع با گازرسانی

در استان
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد گفت: آلایندگی در حوزه صنعت استان اهمیت زیادی دارد و با تحقق گازرسانی به این حوزه می‌توان شاخص‌های زیست‌محیطی آن را به وضعیت مطلوب رساند.
اخبار ویژه
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد گفت: عملیات گلکاری تابستانه با هدف زیباسازی و جان بخشیدن و طراوت به پارک‌ها و میادین و رفیوژهای شهر اجرا شد.
استان چهارمحال و بختیاری یکی از استان‌های جنوب غربی کشور است که بخش قابل توجهی از مراتع و جنگل‌های بلوط زاگرس در این استان قرار دارد.
با توجه به استقبال بانوان اصفهانی از ورزش بیلیارد، فعالیت خانوادگی در این رشته نوپا برای نخستین‌بار با تمهیداتی ویژه در این استان تسهیل می‌شود.
شهردار اصفهان گفت: در بین شهرداری‌های کشور، اصفهان از نظر تعداد برنامه‌‎های اوقات فراغت تابستان سرآمد است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به آغاز به کار طرح شبکه شهرهای خلاق فرهنگ و هنر در استان گفت: شبکه شهرهای خلاق فرصتی مناسب برای بازشناسی اعماق فرهنگی و هویتی شهرهاست.

در جست و جوی صاحب‌خانه منصف

تعدادی از مشاوران املاک در اصفهان با اطلاعیه‌هایی از حق کمیسیون خود گذشته‌اند و یا این مبلغ را به نصف تقلیل داده‌اند/ راه‌اندازی کمپین صاحب‌خانه خوب با استقبال بسیاری از صاحب‌خانه‌هاو مشاوران املاک در یزد مواجه شده است
اصفهان- یزد
تابستان که می‌شود بازار اجاره‌بها هم گرم می‌شود و این گرمی صاحبان ملک را به افزایش اجاره‌بها سوق می‌دهد. اگرچه این افزایش نرخ اجاره هرساله طبق روال و عرف جامعه در مسیر عادی پیش می‌رود

یزد گرم‌تر می‌شود

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد از گرم‌تر شدن یزد طی روزهای آینده خبر داد و گفت: یزد با کاهش یک درجه‌ای مواجه است، اما در روزهای آینده شاهد افزایش دما خواهیم بود. «سیدعباس میرحسینی» در گفت‌وگو با مهر با بیان این‌که امروز صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است، اظهار کرد: امروز سرعت وزش باد در بعدازظهر افزایش خواهد یافت.

۱۲ پروژه کشاورزی در انتظار تأمین اعتبار

در استان چهارمحال و بختیاری
نماینده شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۲ پروژه مهم کشاورزی استان اگر تامین اعتبار شود، به توسعه استان کمک بزرگی می‌کند.
PDF دوشنبه 7 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
چهارمحال و بختیاری از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان میزبان بخشی از مسابقات استعدادهای ورزشی کشور انتخاب شد.
مدیر کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که تا پایان سال آبی جاری بارشی در استان رخ نمی‌دهد، گفت: این در حالی است که بارش‌های پاییز به موقع آغاز می‌شود.  شاهرخ پارسا در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: براساس نقشه‌های پیش‌یابی بارش‌های پاییز سال آبی ۹9-۹8 نسبت به میانگین آن ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.