54
سه شنبه 15 مرداد 1398
شماره 7729
آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تمرکز زدایی از مراکز درمانی تبریز

برای کاهش بار ترافیک در خیابان 17 شهریور مراکز درمانی  در 13 منطقه شهری  تبریز آغاز به کار کرده‌اند
گزارش
استقرار مراکز درمانی و مطب پزشکان در مرکز شهر و در 3 محور مهم غرب به شرق تبریز که از حدود 3 دهه قبل آغاز شده، بنا به اعلام پلیس راهور تبریز اصلی‌ترین عامل ترافیک این شهر است. در‌سال‌های اخیر، اداراتی که در مرکز شهر قرار داشتند کم‌کم در فاصله بیشتری از مرکز مستقر شدند.
اخبار ویژه
هافبک ملی‌پوش تراکتور معتقد است با حمایت پرشورها در پایان فصل نوزدهم لیگ برتر، سرخپوشان تبریزی جام قهرمانی را بالای سر خواهند برد.
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ‌- ورزشی ۹۰ ارومیه از احتمال محرومیت تیم فوتبال این باشگاه از دیدارهای خانگی به دلیل وضعیت نامناسب زمین‌ چمن تختی این شهر خبر داد.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر از حضور آشپزان ۲۲ استان کشور در چهاردهمین جشنواره آش و غذاهای سنتی نیر
مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل از عقد ۴۴۰ قرارداد همکاری با بخش صنعت و کشاورزی، ادارات و جایگاه‌های CNG استان اردبیل با هدف کاهش پیک مصرفی به خصوص در فصل گرما خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از انجام عمل پیوند کلیه از جسد در اردبیل تا پایان امسال خبر داد.
مدیر کل مدیریت‌ بحران آذربایجان ‌غربی از وضعیت طبیعی روستاهای سیل‌زده سلماس خبر داد.
پایگاه اینترنتی اطلاع از قیمت دارو در آذربایجان‌ غربی راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند به سهولت از قیمت داروهای مورد نظر خود اطلاع یابند.
62 دستگاه مینی‌بوس با ارزشی بالغ بر ۲۷ میلیارد تومان از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خریداری و در ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی به کار گرفته می‌شود.

فصل پردرآمد متکدیان ارومیه

عضو شورای شهر ارومیه: هر سال تابستان، ورود متکدیان غیربومی به ارومیه زیاد می‌شود اما در فصول دیگر کمتر آن‌ها را می‌بینیم
گزارش
ارومیه در فهرست شهرهایی قرار دارد که طی سال‌های متمادی با معضل تکدیگری دست و پنجه نرم می‌کند. جولان جالب توجه متکدیان در اماکن عمومی به این شهر منظره‌ای نابهنجار داده است
ساخت میدان سلیم موذن‌زاده در جوار شورابیل

ساخت میدان سلیم موذن‌زاده در جوار شورابیل

شهردار: این میدان پاییز امسال همزمان با سومین سالگرد درگذشت مداح معروف اردبیلی افتتاح می‌شود
اوایل هفته جاری بود که شهردار اردبیل از افتتاح میدانی به نام «سلیم موذن‌زاده اردبیلی» در مرکز استان خبر داد؛ خبری که اتفاق خوبی در حوزه فرهنگی و شهری برای اردبیلی‌ها به شمار می‌رود.

زخمی بر چهره شهر

به‌رغم تلاش و برنامه‌ریزی متولیان ساماندهی متکدیان در ارومیه، این معضل اجتماعی روزبه‌روز در حال گسترش است و هر روز سر چهارراه‌‌های شهر شاهد متکدیانی هستیم که به راه‌های مختلف عواطف و احساسات مردم را تحریک، و از این راه امرار معاش می‌کنند.
۴۳ پروژه عمرانی اردبیل واگذار می‌شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از واگذاری ۴۳ پروژه عمرانی نیمه‌تمام در استان
وزش تندباد در شمال غرب
نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی حکایت از شرایط نسبتا ناپایدار جوی، وزش تندباد و بارش پراکنده در استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل دارند و در آذربایجان غربی هم هوای خنک حاکم خواهد شد.
34 درصد واحد‌های صنعتی اردبیل غیرفعالند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از وجود ۳۹۷ واحد تولیدی و صنعتی غیرفعال
تامین آب شرب روستاهای اردبیل اعتبار گرفت
۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تامین آب شرب روستاهای اردبیل اختصاص یافته که بخشی مربوط به تسهیلات بانکی و بخشی نیز از اعتبارات دولتی است.
PDF سه‌شنبه 15 مرداد 1398
کوتاه آذربایجان‌غربی‌و‌شرقی، اردبیل
سرپرست اداره ‌کل گمرک بازرگان از 3 برابر شدن ارزش دلاری کالاهای صادراتی مرز بازرگان در 4 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
از ابتدای امسال تاکنون 1500 هکتار از جنگل‌ها و مراتع آذربایجان غربی دچار آتش‌سوزی شده که ۶۰ درصد بیشتر از سال گذشته است.
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل خبر داد.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل قصه‌گویی و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی را از رسالت‌های ذاتی و مهم کانون عنوان کرد و از آغاز جشنواره قصه‌گویی در شهریور خبر داد.
کشت محصول پنبه که سال‌ها پیش به دلایل اقتصادی در دشت مغان متوقف شده بود، امسال در این منطقه از جمله شهرستان بیله‌سوار مغان از سر گرفته شد.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تهیه و آماده‌سازی بسته‌های سفر آسان به این استان خبر داد.