• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70706
+
-

جشنواره کودکان کار در ایستگاه دوم

کودک و نوجوان
جشنواره کودکان کار در ایستگاه دوم

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل خبر داد. به گزارش تسنیم «اصغر مناف‌زاده» گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده دومین جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی کودکان کار و تولید در اردبیل برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم زمینه برای برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را فراهم آوریم. 

وی با اشاره به مشارکت دستگاه‌های مختلف و بخش خصوصی در برگزاری این جشنواره بیان کرد: علاوه بر دستگاه‌های اجرایی نظیر بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان استان، واحدهای تولیدی نیز در برگزاری این جشنواره همکاری و مشارکت می‌کنند. مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اردبیل گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره در اردبیل مسئولیت هر یک از دستگاه‌های مشارکت‌کننده در برگزاری آن مشخص و اعلام شده تا با هدف‌گذاری‌های اساسی بتوانیم شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر از برگزاری جشنواره باشیم. 

مناف‌زاده با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تاکید کرد: افزایش شادی و نشاط در بین کودکان کار، شناسایی استعدادهای ورزشی و فرهنگی این کودکان و توانمندسازی آن‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می‌رود. 
این مسئول حمایت از کودکان کار و تولید را از مهم‌ترین اهداف این جشنواره برشمرد و افزود: باید تلاش کنیم تا با جلب حمایت‌های لازم زمینه برای حل مشکلات این کودکان فراهم و نیازهای آن‌ها نیز برطرف شود تا این کودکان بتوانند بدون دغدغه معیشتی زندگی کنند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید