• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70715
+
-

بسته‌های سفر آسان به اردبیل آماده شد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تهیه و آماده‌سازی بسته‌های سفر آسان به این استان خبر داد.  به گزارش فارس «صغری فرشی» گفت: این بسته‌های برنامه‌ریزی‌شده به منظور آسان کردن سفر به استان تهیه شده و در قالب آن جاذبه‌ها و ویژگی‌های سفر گردشگران در استان اردبیل تشریح شده است.  

وی افزود: با توجه به تأکید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بر تهیه این بسته‌ها و لزوم آگاهی بیشتر مسافران از خدمات ارائه‌شده در حوزه گردشگری در استان اردبیل، این بسته‌ها در کمترین زمان تهیه شده است.  فرشی با بیان این‌که بسته‌ها شامل تخفیف‌های ارائه‌شده در مراکز اقامتی، مجتمع‌های آب‌درمانی، مراکز پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی و تورهای گردشگری است، اظهار کرد: علاوه بر این برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران و گردشگران، مجموعه سوغاتی‌های استان اردبیل نیز در قالب این بسته معرفی شده است.  

این مسئول بیان کرد: استان اردبیل ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری دارد و لازم است این قابلیت‌ها و جاذبه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی معرفی، و شرایط سفر آسان به استان فراهم شود. وی افزود: امسال تاکید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بر توسعه گردشگری روستایی از جمله بوم‌گردی است و در این خصوص از سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان این حوزه حمایت می‌شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید