• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 15 مرداد 1398
کد مطلب : 70704
+
-

محرومیت احتمالی «90 ارومیه» از میزبانی خانگی

در استان
محرومیت احتمالی «90 ارومیه» از میزبانی خانگی

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ‌- ورزشی ۹۰ ارومیه از احتمال محرومیت تیم فوتبال این باشگاه از دیدارهای خانگی به دلیل وضعیت نامناسب زمین‌ چمن تختی این شهر خبر داد.

«یحیی بهاری» در گفت‌و‌گو با ایرنا عنوان کرد: فدراسیون فوتبال ایران چند روز پیش با ارسال نامه‌ای به اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، هیأت فوتبال استان و باشگاه ۹۰ ارومیه درباره محرومیت تیم فوتبال این باشگاه از میزبانی دیدارهای خانگی لیگ دسته یک ایران در صورت رسیدگی نکردن به رفع نواقص زمین چمن تختی ارومیه هشدار داده است. وی بیان کرد: هواداران تیم فوتبال ۹۰ ارومیه سرمایه‌های اصلی این تیم محسوب می‌شوند و اگر حمایت پرشور آنان نباشد، هیچ انگیزه‌ای برای بازیکنان وجود ندارد.

خواسته اصلی باشگاه ۹۰ ارومیه میزبانی از تیم‌های مهمان در زمین چمن ورزشگاه تختی این شهر است که امیدواریم مسئولان در فرصت باقیمانده تا آغاز مسابقات لیگ دسته یک کشور، نواقص این ورزشگاه پرخاطره را برطرف کنند تا هواداران فوتبال مثل سال گذشته با حضور پرشورشان به حمایت از تیم محبوب خود بپردازند و مسیر این تیم را برای صعود به لیگ برتر کشور هموارتر سازند.

بهاری افزود: فصل گذشته این باشگاه یک سال سخت و دشوار را برای حفظ امتیاز لیگ دسته یک پشت سر گذاشت و امسال در حالی که باید به فکر مسائل فنی و آماده‌سازی بازیکنان باشد، با مشکلی به نام محرومیت از میزبانی دیدارهای خانگی و نبود زمین استاندارد مواجه است.

این مسئول درباره برپایی اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال ۹۰ ارومیه در شهرستان کرج بیان کرد: پس از گذراندن تمرینات بدنسازی در ارومیه، برگزاری یک اردوی آماده‌سازی برای بازیکنان مهم و ضروری بود و کسب 4 پیروزی مقابل تیم‌های شهرداری کرج، مس رفسنجان، گل ریحان البرز و نفت مسجد سلیمان در دیدارهای دوستانه هفته جاری نشانگر ظرفیت خوب تیم است. 

مدیر عامل باشگاه ۹۰ با اشاره به این‌که محک زدن و ارزیابی نقاط ضعف و قوت بازیکنان از دیگر اهداف اصلی برگزاری بازی‌های دوستانه و برپایی اردو به شمار می‌رود اظهار کرد: نقل‌ و انتقالات تیم هنوز به پایان نرسیده و بر اساس بازی‌های دوستانه‌ای که انجام داده‌ایم و با اعلام کادر فنی در دو،سه پست نیاز به تقویت تیم داریم. در روزهای آینده با جذب چند بازیکن جدید و تکمیل تیم پرونده نقل‌ و انتقالات بسته می‌شود و به دلیل محدودیت لیست احتمال کنار گذاشتن چند بازیکن وجود دارد.

بهاری همچنین از برگزاری دیدار دوستانه با تیم لیگ برتری تراکتور خبر داد و گفت: این دیدار در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز برگزار می‌شود. پس از دیدار با نفت مسجد سلیمان این دومین دیدار تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتری است. دیدار اول را با برد پشت سرگذاشتیم و تلاش بازیکنان ما نمایش یک بازی خوب برای آمادگی شرکت در رقابت‌های لیگ یک است. تیم ۹۰ ارومیه سال گذشته نخستین حضور خود در جام آزادگان را تجربه کرد و با توجه به کمبودها توانست سهمیه لیگ دسته یک کشور را برای فصل جاری حفظ کند، اما برای ماندن در جام آزادگان نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان استان است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید