9
شنبه 7 اردیبهشت 1398
شماره 7647
درنگ
23023630
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرگرمی‌محوری با کمی دغدغه اضافه

درباره برنامه عصر جدید که خبرساز شده است
روزگاری برخی از دوستانی که در صداوسیما کار می‌کرده و می‌کنند، تعریف می‌کردند که بعضی از تهیه‌کنندگان یا حتی مدیران حال و گذشته.
ویژه
سیل لرستان، جلوه‌های مختلفی از همدلی و همراهی مردم را نشان داد. مرد جانباز معلولی که عصا به‌دست خانه سیل‌زدگان را از گل پاک می‌کرد.
شهرت و لذت دستیابی به جایزه‌ای جهانی در سن 35سالگی خود به تنهایی می‌تواند کل عمر هنری یک هنرمند را تحت‌تأثیر قرار دهد.
خبر شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال به فیفا همان‌قدر قابل پیش‌بینی بود که مصاحبه تند و تیزش علیه مهدی تاج. این همان کی‌روشی است که در طول 8سال شناخته‌ایم.
بحران سیل امسال در نقاط کشور تنها خوبی‌ای که داشت این بود که شور و هیجان بی‌اندازه‌ای در فضای اینستاگرامی ایجاد کرد تا هر کسی بتواند به بهانه همدردی با سیل‌زدگان تور ماهیگیری‌اش را در دریا بیندازد.
خبر کوتاه بود؛«پدر ما ساعت9 امشب 13فروردین در نهایت آرامش به سفر ابدی رفت.» همین نوشته کوتاه کافی بود تا یک جامعه هنری به سوگ از دست دادن کمال‌الملک سینمای خود بنشیند.
«به کجا می‌بَرَد این امید ما را/ به کجا می‌بَرَد ما را/ نشد این عاشق سرگشته صبور/ نشد این مرغک پر بسته رها...» حالا دیگر تصنیف «امید عشق» محمدرضا شجریان داستان ما و اوست.
چهره‌های خبرساز آغاز سال: عادل فردوسی‌پور

بیا با هم شروع کنیم

واکاوی داستان مثلثی عادل فردوسی‌‌پور، مدیر شبکه3 و محمدحسین میثاقی
خیلی‌ها فکر می‌کنند در شرایط فعلی، پایان کار یک مجری معروف در تلویزیون نمی‌تواند جایی در اولویت‌های یک ذهن درگیر در گرفتاری‌های روز داشته باشد.

رو در رو با مدیران بحران

سیل حاشیه‌ها، مدیری را با خود می‌برد؟
مهران مدیری چهره‌ای تلویزیونی است که از همان دهه70، ‌یک تنه محورطنازی در چارچوب پر از خط‌قرمز صدا و سیما شد.
مخلوع ِتنها
مخلوع ِتنها
استاندار گلستان با سفر خارجی هنگام سیل، خبرساز شد
اگر روزی تصمیم بگیرید کلمه استاندار را در سرویس جست‌وجوی گوگل وارد کنید، واژه بعدی که گوگل به شما پیشنهاد خواهد، «گلستان» است.
PDF درنگ
کوتاه درنگ
مصدومیت شدید در بازی با ماشین‌سازی، روزهای تلخ فرشید اسماعیلی در لیگ برتر هجدهم را تکمیل کرد.تا هر کسی بتواند به بهانه همدردی با سیل‌زدگان تور ماهیگیری‌اش را در دریا بیندازد.
فیلمش در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شد و همه را متعجب کرده بود. سرهنگ ارتشی در جریان امدادرسانی به چند زن و مرد سالخورده، جلوی‌شان خم می‌شد.
امیرتتلو را این روزها نه فقط هنرمندان و دوستداران نوعی از موسیقی بلکه سیاستمداران خوب می‌شناسند.کسی که با یک کنسرت و محقق‌شدن آرزوی ۱۶ساله‌اش در گرجستان بلوا به‌پا کرد تا به کانون توجه بازگردد. او بار دیگر حساسیت‌ها را برانگیخت.