13
شنبه 7 اردیبهشت 1398
شماره 7647
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آقای وزیر! لطفاً مستند حرف بزنید

یادداشت یک
​​​​​​​وزیر ورزش و جوانان اخیرا ادعا کرده که هزینه تیم‌های لیگ‌برتر فوتبال نزدیک به 600میلیارد تومان در سال است که دولت حتی یک ریالش را هم پرداخت نمی‌کند.
ویژه
امروز پدیده و استقلال در مشهد به مصاف هم می‌روند؛ یک مسابقه بسیار مهم که حداقل آرزوهای یکی از 2تیم را چال خواهد کرد.
سایپا برابر ماشین‌سازی هم به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.
فشردگی مسابقات صدای همه را درآورده و بیشترین هجمه را متوجه سازمان لیگ کرده است.
برخلاف 2 سال پیش که عملکرد دوومیدانی ایران در مسابقه های قهرمانی آسیا درخشان بود، این بار 16 نفر مسابقه دادند و فقط 2 نفر مدال گرفتند
الهلال ظرف کمتر از یک ماه، نقشی کاملا دوگانه برای استقلالی‌ها ایفا کرد.
بودیمیر 5بازی از 18مسابقه ممکن‌را از دست داده و در 6دیدار هم نیمکت‌نشین بوده است

وقتی همه سرکاریم!

فروردین هم تمام شد و اردیبهشت به نیمه رسید اما همچنان تیم ملی ایران سرمربی جدیدش را نشناخته است
تیتر یک
ماجرای انتخاب جانشین کی‌روش هر روز کلافی گره خورده‌تر می‌شود. ازجمله عجیب «باشکوه‌تر طلوع می‌کنیم» در توییت مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و اسامی عجیب‌تری که در ادامه‌اش هشتگ زده شد 3‌ماه گذشته و هنوز خبری از طلوع نیست.
باشگاه فرهنگی ورزشی، غذایی!

باشگاه فرهنگی ورزشی، غذایی!

ورزشگاه جدید تاتنهام قرار است با رستوران و امکاناتی که دارد این باشگاه را ثروتمند کند/ باشگاه‌های غیرایرانی از آب کره می‌گیرند. مثلا بارسلونا، نوکمپ را برای مراسم عروسی اجاره می‌دهد...
صیادمنش: برای صعود در آسیا ناامید نیستیم
صیادمنش: برای صعود در آسیا ناامید نیستیم
مدیون شفر هستم / باشگاه در مورد ترانسفرم تصمیم نهایی را می‌گیرد
الهیار صیادمنش، مهاجم جوان استقلال، ‌یکی از پدیده‌های این فصل لیگ است؛ بازیکنی که حالا در 18سالگی شایعه لژیونر‌شدنش در تیم‌های اروپایی مطرح شده است. هر‌چند خودش می‌گوید به این مسائل توجهی ندارد و همه‌‌چیز را به مدیربرنامه‌ها و باشگاه استقلال سپرده است و فقط حالا با‌انگیزه‌تر کار می‌کند. حرف‌های صیادمنش با همشهری را در ذیل می‌خوانید:
پدیده تنها مدعی بالای جدول است که در بازی‌های رودررو با دیگر مدعیان هیچ بردی نداردهفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ‌برتر عصر امروز با انجام 2بازی در مشهد و آبادان به پایان خواهد رسید.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امشب ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان  دویست‌وسی‌وپنجمین داربی ایتالیای رسمی خواهد بود. در تقابل‌های قبلی، کفه ترازو به‌نفع یوونتوس سنگینی می‌کند. بینکونری 106بار اینتر را برده و در مقابل 71مرتبه هم مغلوب این تیم شده است.