08
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
شماره 7938
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
به نوشته روزنامه الوطن قطر و به نقل از منابع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسامی 10بازیکن به‌زودی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهد شد، بازیکنانی که نامزد کسب جایزه مرد سال قاره هستند.
مسابقات فوتبال در بسیاری از نقاط دنیا به‌تدریج از سر گرفته خواهد شد و اتفاق جالب در این میان تصویب قانونی است که موقتا به تیم‌ها اجازه می‌دهد به جای 3تعویض، 5تعویض در هر بازی انجام بدهند.
محمد محبی بازیکن برازجانی سپاهان، اولین‌بار در شاهین بوشهر نامش را بر سر زبان‌ها انداخت.

قاضی‌زاده: سازمان بازرسی پیگیر قرارداد ویلموتس است

تلاش می‌کنیم تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس قبل از پایان این مجلس قرائت شود
احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و از فعال‌ترین نمایندگان مجلس در حوزه ورزش است.
حالا چطوری برای استقلال سوت می‌زنی؟

حالا چطوری برای استقلال سوت می‌زنی؟

4 نکته در مورد یک مصاحبه نسنجیده و واکنش‌های نسنجیده‌تر
با گذشت چند روز از مصاحبه محمدرضا اکبریان، ترکش‌های اظهارات او همچنان ادامه دارد.
پساکرونا در نقطه کرنر
دست و عکس تیمی و فریاد و شادی گل ممنوع؛ پرچم کرنر را ضدعفونی کنید
خبر خوشحال‌کننده برای عاشقان فوتبال؛ اینکه از چهارشنبه فوتبال داریم. دو سه‌ماه بی‌فوتبالی باعث شده هر فوتبالی که وجود داشته باشد را با ولع تماشا کنیم. دیگر بوندس‌لیگا دوست ندارم و برای تماشای فوتبال آلمان نمی‌آیم نداریم.
منهای فوتبال
طرح چرخه انتخابی تیم‌های ملی در نشست دیروز علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون، با عباس جدیدی و علیرضا رضایی، 2تن از مدال‌آوران سابق المپیک و نیز مسئولان انستیتو کشتی بررسی شد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بازیکنان خارجی العربی قطر ازجمله مرتضی پورعلی‌گنجی بخشی از دستمزدهای خود را در راستای تلاش‌های صورت‌گرفته برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کردند.
علی علیپور به خبر احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس و حضور در لیگ پرتغال چنین واکنش نشان داده است: « هم‌اکنون شرایط لیگ نامشخص است و قبل از هر چیز باید بازی‌ها به پایان برسد.
از چندی پیش به‌طور غیررسمی شنیده می‌شد وزارت ورزش تا اطلاع ثانوی اجازه جذب بازیکن و مربی خارجی را به پرسپولیس و استقلال نخواهد داد.