24
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
شماره 7938
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در فضیلت بطالت

نقد و نظر
چه‌کسی فکر می‌کرد بتوانیم این همه دوام بیاوریم؟ چه‌کسی فکر می‌کرد بشود هفته‌ها در خانه ماند و هیچ کاری نکرد؟ صبح‌ها دیر از خواب بلند شد.
ویژه
​​​​​​​مرکز فرهنگی شهر کتاب برای قدردانی از دانشجویان دکتری رشته فلسفه، با مشاوره و همفکری، اشراف و حمایت مادی و معنوی دکتر رضا داوری اردکانی، ششمین دوره جایزه «رضا داوری اردکانی» را برگزار می‌کند.
سن آدم که بالا می‌رود روز تولدش هم انگار فرسوده می‌شود.
​​​​​​​   کتاب زندگی پر از قصه‌های مختلف است؛ بخوانید و بگذرید.
طرح روز
​​​​​​​ایندیانا: معلم یک مدرسه در آمریکا با دیوار و دستکش‌های پلاستیکی محافظی ساخته است تا به‌وسیله آن بتواند دانش‌آموزهای کلاس خود را ملاقات کرده و حتی آنها را بغل کند.
​​​​​​​فلوریدا: پس از شیوع ویروس کرونا بسیاری از کشتارگاه‌های آمریکا بسته شده‌اند و بسیاری از مردم به اجبار گیاهخواری می‌کنند.

عکس روز

عکس روز
عاقبت پیاده‌روی در فرودگاه

عاقبت پیاده‌روی در فرودگاه

​​​​​​​تگزاس: مرد ناشناسی که در فرودگاه تگزاس آمریکا درحال پیاده‌روی بود توسط موتور یکی از هواپیماهای بوئینگ مکیده و کشته شد.
اوبر 3700نفر را اخراج می‌کند
اوبر 3700نفر را اخراج می‌کند
​​​​​​​نیویورک: شرکت اوبر تصمیم به اخراج ۳۷۰۰نفر از کارمندان به‌دلیل شیوع ویروس کرونا گرفته است.
دانستنی‌ها
​​​​​​​ایلان ماسک به تازگی پیش‌بینی کرده که تا ۵ یا ۱۰ سال آینده، انسان‌ها نیازی به صحبت کردن با یکدیگر ندارند زیرا می‌توانند ذهن یکدیگر را بخوانند.

ایران دومین شریک تجاری ابوظبی در صادرات مجدد اعلام شد

20 سال پیش
​​​​​​​اداره گمرک ابوظبی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران دومین شریک تجاری امیرنشین ابوظبی در صادرات مجدد در‌ ماه مارس 2000 بود.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
پزشکان پس از چند ‌ماه که از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد، شناخت بهتری از علائم عفونت با این ویروس پیدا کرده‌اند.
​​​​​​​در میان کشورهای درگیر کرونا، آمریکا همچنان با یک‌میلیون و ۳۱۷هزار و ۸۶۵نفر مورد تأیید بیماری کووید-۱۹ رتبه نخست را در جهان دارد.
​​​​​​​«چشم انتظار در خاک‌رفتگان» نوشته میگل آنخل آستوریاس شرح مقاومت و کودتای مردم گواتمالا در برابر سردمداران مملکت‌شان است.