• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100301
+
-

سپاهان محبی را از دست می‌دهد؛ مثل آب خوردن!

وینگر سپاهان جدا از لالیگا، از لیگ هلند، پرتغال و لهستان هم پیشنهاد رسمی دارد و به‌احتمال فراوان از این تیم جدا خواهد شد

سپاهان محبی را از دست می‌دهد؛ مثل آب خوردن!

امیرحسین اعظمی

محمد محبی بازیکن برازجانی سپاهان، اولین‌بار در شاهین بوشهر نامش را بر سر زبان‌ها انداخت. او فصل گذشته یکی از مهره‌های کلیدی شاهین بوشهر بود و نقشی کلیدی در صعود این تیم به لیگ برتر ایفا کرد. بازیکنی که شنیده می‌شد برانکو بازی او را پسندیده و نام او را در فهرست خرید‌های لیگ نوزدهم پرسپولیس قرار داده، در نهایت سر از سپاهان درآورد و خیلی زود به مهره کلیدی قلعه‌نویی در جمع زردپوشان اصفهانی تبدیل شد. این پایان ماجرا درباره محبی نبود، چراکه او پس از درخشش در لیگ برتر، نظر ویلموتس را هم جلب کرد و به ترکیب اصلی تیم ملی رسید. حالا بازیکنی که هنوز یک‌فصل از حضورش در لیگ برتر نگذشته و 3‌بازی و 2‌گل ملی در کارنامه دارد، با پیشنهادهای خوبی از فوتبال اروپا روبه‌رو شده و هیچ بعید نیست خیلی زود از اصفهان بار سفر ببندد. چند روز پیش بود که خبر رسید محبی از یک‌باشگاه اسپانیایی پیشنهاد دریافت کرده و در حال بررسی آن برای فصل آینده است. حالا بررسی همشهری ورزشی نشان می‌دهد گرانادا تیمی است که رسما خواستار جذب محبی شده و حتی نامه رسمی‌اش را هم به باشگاه سپاهان ارسال کرده است. البته اینطور که یکی از مسئولان سپاهان می‌گوید، گرانادا تنها تیمی نیست که تا به امروز پیشنهاد رسمی‌اش برای جذب محبی را به این باشگاه ارائه داده است. این مسئول درخصوص آخرین وضعیت محبی به همشهری ورزشی می‌گوید: «محبی از لیگ هلند و پرتغال هم پیشنهاد رسمی دارد ولی قرار نیست اسمی از تیم‌ها برده شود. تیم لژیا ورشو قهرمان لهستان هم خواهان جذب محبی است و این بازیکن با بند آزادسازی 120هزار دلاری می‌تواند از سپاهان جدا شود.»
  بند جدایی آسان
این‌طور که به‌نظر می‌رسد سپاهان دیگر نباید خیلی روی محبی حساب باز کند. براساس شنیده‌ها در ابتدای فصل، بندی در قرارداد محبی گذاشته شده که او می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خارجی تنها با پرداخت 120‌هزار دلار رضایتنامه بگیرد و تیم جدیدش را مشخص کند. اینطور که به‌نظر می‌رسد سپاهانی‌ها در ابتدای فصل تصور نمی‌کردند بازیکنی که از لیگ یک جذب کرده‌اند، تا این حد پیشرفت کند و تنها پس از چند‌ماه مورد توجه تیم‌های اروپایی قرار بگیرد. از همین‌رو می‌توان گفت سپاهان در آستانه از دست دادن یکی از مهره‌های کلیدی‌اش قرار دارد؛ آن هم مثل آب خوردن!

این خبر را به اشتراک بگذارید