2
یکشنبه 21 اردیبهشت 1399
شماره 7938
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سران قوا در جلسه هماهنگی اقتصادی

عکس خبر
جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد.
یک نیم‌سال پس از بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور به دستگاه‌های اجرایی برای ارتباط مستمر با مردم، مدیران و مقامات ارشد دولتی آن را در کشوی میزهای خود بایگانی کرده‌اند.
علی ربیعی، سخنگوی دولت با بیان اینکه انتخاب رئیس، هیأت رئیسه و کمیسیون‌ها مسائلی است که باید براساس سازوکارهای مجلس صورت گیرد گفت: دولت هیچ‌گونه دخالت، دیدگاه و نظری در سازوکارهای مجلس برای انتخاب ارکان آن ندارد.
در کلیپ تازه منتشر شده به مناسبت سالروز بازدید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۳، تصاویری از تجهیز جنگنده‌های سوخوی-۲۲ این نیرو به یک موشک هوابه‌زمین جدید منتشر شده است.
در دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام مذاکره‌کنندگان ایران خواستار برخورد سازمان ملل با «ناپایبندی اساسی» آمریکا به توافق شدند

تقاضای مجازات

ظریف: «بی‌کیفرمانی» ایالات متحده به اعتبار سازمان ملل متحد به‌شدت لطمه خواهد زد _ روانچی: یکی از مثال‌های زنده تمسخر سیستماتیک قوانین بین‌المللی، تخطی آمریکا از قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل است
دیپلماسی
در دومین سالگرد خروج آمریکا از برجام و نخستین سالگرد شروع اقدامات کاهشی ایران در برجام و ۶ماه مانده به انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انتقادات از دولت ترامپ افزایش یافته است.
PDF ایران
کوتاه ایران
یک کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با «دیپلماسی ایرانی» ضمن تأکید بر این نکته که تبادل احتمالی مجدد زندانیان ایرانی و آمریکایی به‌معنای گشایش در روابط دو طرف نیست، پیرامون تشدید تنش تهران - واشنگتن گفت: پیگیری سیاست فشار حداکثری در طول 2 سال گذشته ضد‌ایران، تنش تهران و واشنگتن را به نقطه‌ای رسانده است که حداقل گشایش در این روابط در یک پروسه کوتاه‌مدت و میان‌مدت قابل تصور نیست.